Теми статей
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Електронне листування з податківцями: що врахувати?

Товстоп’ят Юрій, податковий експерт
Бухгалтер 911 Червень, 2021/№ 23
Друк
21 травня був опублікований і набув чинності наказ № 1591, за допомогою якого внесли зміни до Порядку функціонування Електронного кабінету2. Що саме змінили й що нового в роботі Електронного кабінету (далі — ЕК)? Пропонуємо обговорити!

1 Наказ Мінфіну «Про затвердження Змін до Порядку функціонування електронного кабінету» від 18.03.2021 р. № 159.

2 Затверджений наказом Мінфіну від 14.07.2017 р. № 637 (далі — Порядок № 637).

Заяви про бажання/відмову отримувати електронний документ ЕК. У Порядку № 159 з’явилися нові додатки, якими затверджено форми заяв про:

1) бажання отримувати документ через ЕК (додаток 3);

2) відмову отримувати документ через ЕК (додаток 4).

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі