Теми статей
Обрати теми

Чи можна розірвати трудові відносини до спливу двотижневого строку?

Мирний Іван, експерт з питань трудового права
Чи можна розірвати трудові відносини за ст. 38 КЗпП без наявності поважних підстав для такого звільнення до спливу двотижневого строку?

Так, можна, у разі наявності згоди між працівником і роботодавцем.

Двотижневий строк між датою попередження роботодавця про звільнення за ст. 38 КЗпП і датою звільнення «за власним бажанням» передбачений, зокрема, для того, щоб працівник, який звільняється, устиг «закрити» свої робочі справи, а роботодавець мав змогу підшукати на його місце нового працівника. Тобто працівник, що звільняється із власної ініціативи, має вказаний двотижневий строк перебувати у трудових відносинах із роботодавцем.

При цьому працівник і роботодавець мають право домовитися про будь-яку дату звільнення за ст. 38 КЗпП, але у межах двотижневого строку. Тому працівник може вказати у заяві про звільнення з власної ініціативи бажану дату звільнення у межах двотижневого строку. Якщо роботодавець дасть «добро», то працівник може бути звільнений у бажану дату, хоч і у день подання самої заяви.

Роботодавець наполягає на відпрацюванні працівником двотижневого строку із дати попередження про звільнення? У такому разі працівник має залишатися у трудових відносинах із роботодавцем протягом вказаних двох тижнів, якщо немає поважних підстав для звільнення, передбачених ст. 38 КЗпП. І навпаки — якщо працівник не просить звільнити його раніше двотижневого строку, то роботодавець вправі його звільнити за ст. 38 КЗпП лише після закінчення двох тижнів із дати попередження працівником про розірвання трудових відносин за цією підставою.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі