Теми статей
Обрати теми

Про ефективне використання державних коштів

Постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710

З метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, згідно з додатком.

2. Державній казначейській службі здійснювати платежі:

1) у першочерговому порядку в повному обсязі — за видатками загального фонду державного бюджету на оплату праці працівників бюджетних установ; нарахування на заробітну плату; придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів; забезпечення продуктами харчування; придбання одягу, взуття, м’якого інвентарю і обладнання для учнів з числа дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування; оплату комунальних послуг та енергоносіїв, оплату видатків, пов’язаних з реалізацією проектів цільових екологічних (зелених) інвестицій і виконанням зобов’язань сторін Кіотського протоколу до Рамкової конвенції ООН про зміну клімату; забезпечення роботи спеціалізованих санітарних автомобілів екстреної медичної допомоги (забезпечення пально-мастильними матеріалами, запасними частинами, послугами зв’язку); обслуговування державного боргу; поточні трансферти населенню; поточні трансферти місцевим бюджетам; оплату послуг та відшкодування витрат адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу; дослідження і розробки, окремі заходи з виконання державних (регіональних) програм, субсидії та трансферти підприємствам, установам та організаціям в частині оплати праці з нарахуваннями, стипендій, оплати комунальних послуг та енергоносіїв; видатками за рахунок коштів резервного фонду бюджету; видатками спеціального фонду державного бюджету на оплату праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, реалізацію проектів у рамках програм прикордонного співробітництва Європейського інструменту сусідства та партнерства, оплату видатків, пов’язаних з реалізацією проектів цільових екологічних (зелених) інвестицій і виконанням зобов’язань сторін Кіотського протоколу до Рамкової конвенції ООН про зміну клімату; видатків, що здійснюються на виконання зобов’язань за міжнародними договорами з міжнародними фінансовими організаціями, зокрема щодо співфінансування проектів соціально-економічного розвитку;

2) за іншими видатками, крім видатків, зазначених у підпункті 1 цього пункту, та наданням кредитів державного бюджету — з урахуванням ресурсної забезпеченості загального фонду державного бюджету, наявних та прогнозних залишків коштів на єдиному казначейському рахунку, зареєстрованих бюджетних зобов’язань та пріоритетності проведення видатків і надання кредитів.

3. Рекомендувати Правлінню Пенсійного фонду України, правлінням фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування:

1) установити питому вагу видатків на організацію роботи (адміністративні, організаційно-управлінські, капітальні видатки, видатки на інформатизацію) в доходах без урахування залишку за попередній рік у таких розмірах:

Пенсійний фонд України — 1 відсоток доходів Фонду;

Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності — 4,2 відсотка доходів Фонду;

Фонд загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття — 14,9 відсотка доходів Фонду;

Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань — 5,9 відсотка доходів Фонду;

Фонд соціального страхування — 4,7 відсотка доходів Фонду;

2) вжити заходів до ефективного та раціонального використання коштів, передбачених на утримання фондів, з урахуванням заходів, затверджених цією постановою.

4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:

1) органам місцевого самоврядування — затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів;

2) суб’єктам управління об’єктами державної власності — забезпечити розгляд, зокрема на загальних зборах або засіданнях наглядових рад господарських товариств, питання щодо ефективного та раціонального використання державних коштів;

3) Конституційному Суду України, Верховному Суду України, вищим спеціалізованим судам, Державній судовій адміністрації — затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та процесуального законодавства;

4) Рахунковій палаті — затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 98 Конституції України та Закону України «Про Рахункову палату»;

5) Апарату Ради національної безпеки і оборони України — затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 107 Конституції України та Закону України «Про Раду національної безпеки і оборони України»;

6) Центральній виборчій комісії — затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України «Про Центральну виборчу комісію»;

7) Національному антикорупційному бюро — затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України «Про Національне антикорупційне бюро України».

5. Державній аудиторській службі забезпечити здійснення постійного контролю за виконанням затверджених цією постановою заходів та інформувати щокварталу Кабінет Міністрів України про стан їх виконання.

6. Визнати такими, що втратили чинність, акти Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.

Прем’єр-міністр України В. Гройсман

Про ефективне використання державних коштів

Додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710

1*. Припинення придбання легкових автомобілів, мобільних телефонів.

* Крім автомобілів для охорони та патрулювання в лісових масивах, охорони територій і об’єктів природно-заповідного фонду, автомобілів, які обслуговують гідротехнічні об’єкти Держводагентства, автомобілів для здійснення рибоохоронних заходів, а також автомобілів закордонних дипломатичних установ України, державної телерадіокомпанії «Всесвітня служба «Українське телебачення і радіомовлення», суб’єктів державного іномовлення України — за наявності об’єктивних потреб в оновленні таких автомобілів та автомобілів для Спеціалізованої антикорупційної прокуратури; мобільних телефонів для Спеціалізованої антикорупційної прокуратури, Служби безпеки у зв’язку з проведенням прикладних наукових досліджень з метою забезпечення державної безпеки, для Національної поліції та утворених її органів, закладів та установ; придбання мобільних телефонів за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету для забезпечення підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери управління Держводагентства, управління віддаленими від основних баз водогосподарськими об’єктами; випадків придбання легкових автомобілів та мобільних телефонів за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету, отриманих на зазначену мету як гранти, міжнародна технічна допомога, благодійні внески.

2. Припинення придбання форменого одягу (крім форменого одягу для військовослужбовців, військовозобов’язаних, резервістів, осіб рядового і начальницького складу та поліцейських, що згідно із законом зобов’язані виконувати обов’язки військової служби і служби у сфері цивільного захисту, щодо організації спеціального зв’язку та захисту інформації, провадження правоохоронної та охоронної діяльності у форменому одязі, державних виконавців, державних службовців та працівників Укртрансбезпеки, державних інспекторів органів рибоохорони, кадетів, ліцеїстів ліцею цивільного захисту та курсантів навчальних закладів).

3. Оптимізація здійснення витрат на оплату послуг мобільного зв’язку.

Оплата зазначених послуг повинна здійснюватися в першочерговому порядку за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету.

4. Недопущення використання для обслуговування органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, більше одного легкового автомобіля, якщо інше не передбачено законом або актом Кабінету Міністрів України (крім автотранспортних засобів, що згідно з навчальними планами використовуються у навчальному процесі для підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації учнів, студентів та осіб, що навчаються, для виїздів журналістів до місць подій з метою збирання інформації, для надання санаторно-курортних і реабілітаційних послуг інвалідам, ветеранам війни, у тому числі учасникам антитерористичної операції, а також використовуються закордонними дипломатичними установами України для організації та виконання консульських функцій і протокольного забезпечення візитів офіційних делегацій України, органами державної виконавчої служби для забезпечення своєчасного, повного та неупередженого примусового виконання рішень). Недопущення залучення легкових автомобілів для транспортного обслуговування посадових осіб понад кількість автомобілів, визначену Кабінетом Міністрів України.

5. Забезпечення реалізації легкових автомобілів, що перебувають на балансі органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, і вивільняються у зв’язку із здійсненням заходів, затверджених цією постановою.

6. Забезпечення зарахування до загального фонду державного бюджету коштів від реалізації державних резиденцій, державних дач, будинків відпочинку, оздоровчих закладів, автомобілів, що перебувають на балансі органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.

7. Припинення оплати чартерних рейсів.

8. Припинення утворення без дозволу Кабінету Міністрів України нових бюджетних установ, крім органів, установ та закладів Національної поліції.

9. Установлення заборони міністрам мати більше п’ятьох заступників, включаючи першого заступника міністра, заступника міністра з питань європейської інтеграції та заступника міністра — керівника апарату (крім Міністра юстиції, який може мати не більше восьми заступників, включаючи першого заступника Міністра, заступника Міністра з питань європейської інтеграції, заступника Міністра з питань виконавчої служби, заступника Міністра з питань державної реєстрації, заступника Міністра — керівника апарату).

10. Недопущення подання Кабінетові Міністрів України пропозицій та прийняття власних рішень щодо збільшення чисельності працівників підпорядкованих органів та установ (крім перерозподілу штатної чисельності в межах одного типу закладів та головного розпорядника бюджетних коштів, не допускаючи збільшення загальної чисельності, а також крім збільшення штатної чисельності працівників навчальних закладів, переміщених з тимчасово окупованої території України та району проведення антитерористичної операції; працівників навчальних закладів та наукових установ за рахунок працівників навчальних закладів та наукових установ, переміщених з тимчасово окупованої території України та району проведення антитерористичної операції; працівників місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги у зв’язку з утворенням бюро правової допомоги; для новостворених відділень в існуючих бюджетних установах, які надаватимуть санаторно-курортні та реабілітаційні послуги інвалідам, ветеранам війни, у тому числі учасникам антитерористичної операції).

11 Установлення та здійснення нарахування підвищень до посадових окладів (ставок), надбавок, доплат, допомог, винагород, премій, інших заохочувальних виплат працівникам виключно в межах фонду оплати праці, затвердженого в загальному та спеціальному фондах бюджету, або власних доходів, отриманих від провадження господарської діяльності.

12. Припинення підготовки проектів нових державних цільових програм або внесення змін до затверджених цільових програм, що потребують додаткового фінансування з державного бюджету, крім Програми, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 29 жовтня 2003 р. № 1684.

<…>

18**. Забезпечення мінімізації витрат на службові відрядження шляхом оптимізації кількісного складу відряджених працівників та строку їх перебування за кордоном, зменшення витрат на оплату проїзду, наймання житла та інших витрат, пов’язаних з відрядженням, а також впровадження пропозицій, що відображені у звіті про закордонні відрядження, у сфері діяльності відповідного органу.

19**. Здійснення службових відряджень державних службовців та працівників центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через відповідного міністра, за кордон за погодженням з відповідним міністром або його заступниками.

20**. Здійснення службових відряджень працівників утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету (крім державних службовців та військовослужбовців), за кордон за погодженням з керівником органу державної влади, до сфери управління якого належить підприємство, установа чи організація.

<…>.

22. Здійснення управління бюджетними коштами в межах встановлених бюджетних повноважень із забезпеченням ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, належної організації та координації роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів.

23. Забезпечення внутрішнього контролю за повнотою надходжень, взяттям бюджетних зобов’язань розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачами бюджетних коштів і витрачанням ними бюджетних коштів.

<…>

** Крім випадків, коли відшкодування витрат на відрядження за кордон здійснюється в повному обсязі за рахунок сторони, що приймає, або за рахунок коштів спеціального фонду кошторису бюджетних установ, отриманих на зазначену мету як гранти, міжнародна технічна допомога, благодійні внески, а також відряджень педагогічних, наукових та науково-педагогічних працівників навчальних закладів та наукових установ, працівників національних закладів культури, які здійснюються за рахунок спеціального фонду або власних доходів, отриманих від провадження господарської діяльності, з метою розвитку міжнародних взаємовідносин в галузі освіти, науки та культури, обміну досвідом та співпраці із закордонними навчальними закладами, науковими установами та закладами культури, участі педагогічних, наукових та науково-педагогічних працівників навчальних закладів та наукових установ у міжнародних олімпіадах, виставках, з’їздах, конгресах, конференціях, забезпечуючи при цьому оптимальний кількісний склад відряджених та строки їх перебування за кордоном.

Перелік актів Кабінету Міністрів України, що втратили чинність

Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710
(витяг)

1. Постанова Кабінету Міністрів України від 1 березня 2014 р. № 65 «Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету»

<…>

Коментар до постанови кму від 11.10.2016 р. № 710

ЕКОНОМІЯ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ ЗА НОВИМИ ПРАВИЛАМИ

Уже декілька років використання коштів держбюджету обмежено. Ці обмеження були встановлені постановою КМУ «Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету» від 01.03.2014 р. № 65 (далі — постанова № 65).

За час дії цієї постанови багато чого змінилося, і ось Уряд нарешті вирішив прийняти на її заміну новий нормативний документ — постанову КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710 (далі — постанова № 710, Заходи № 710), про яку і піде мова далі.

Нова постанова, як і постанова № 65, стосується коштів державного бюджету. При цьому, як і раніше, органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів.

Насамперед постановою № 710 визначені першочергові видатки, за якими має здійснювати платежі Держказначейство. Більшість з них є захищеними статтями видатків, які визначені у ст. 55 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 р. № 2456-VI.

Здійснення постійного контролю за виконанням цієї постанови покладено на Державну аудиторську службу. Тому будьте готові до того, що під час проведення ревізій фінансово-господарської діяльності ця служба обов’язково перевірить питання дотримання заходів щодо економії бюджетних коштів, передбачених постановою № 710. Більш за все радують зміни щодо зняття заборони на придбання меблів, побутової техніки, проведення ремонту, здійснення заповнення вакантних посад.

Але є й інші зміни. Тож давайте розглянемо найважливіші по черзі.

Для зручності наведемо в таблиці зміни, які передбачив Уряд щодо економії бюджетних коштів.

Було

(постанова № 65)

Стало

(постанова № 710)

Примітки

Міністр може мати не більше чотирьох заступників, включаючи першого заступника міністра та заступника міністра — керівника апарату

Установлення заборони міністрам мати більше п’ятьох заступників, включаючи першого заступника міністра, заступника міністра з питань європейської інтеграції та заступника міністра — керівника апарату (крім Міністра юстиції, який може мати не більше восьми заступників, включаючи першого заступника Міністра, заступника Міністра з питань європейської інтеграції, заступника Міністра з питань виконавчої служби, заступника Міністра з питань державної реєстрації, заступника Міністра — керівника апарату)

Збільшено кількість заступників міністрів з чотирьох до п’яти та уточнено їх склад

Легкові автомобілі, що перебувають на балансі органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, і вивільняються у зв’язку із здійсненням заходів, затверджених постановою № 65, підлягають реалізації

Забезпечення реалізації легкових автомобілів, що перебувають на балансі органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, і вивільняються у зв’язку із здійсненням заходів, затверджених постановою № 710

Уточнено, що має бути забезпечення реалізації автомобілів

Кошти від реалізації державних резиденцій, державних дач, будинків відпочинку, оздоровчих закладів,

Забезпечення зарахування до загального фонду державного бюджету коштів від реалізації державних резиденцій, державних

Уточнено, що має бути забезпечення зарахування зазначених коштів до державного бюджету

автомобілів, що перебувають на балансі органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, зараховуються до загального фонду державного бюджету

дач, будинків відпочинку, оздоровчих закладів, автомобілів, що перебувають на балансі органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету

Припинення придбання автотранспортних засобів

Припинення придбання легкових автомобілів

Тепер заборона стосується лише легкових автомобілів, а не усіх автотранспортних засобів.

Винятки щодо придбання спеціальних автомобілів викладені у виносці (*) до Заходів № 710.

Також дозволено придбання легкових автомобілів за кошти спецфонду, отримані на зазначену мету як гранти, міжнародна технічна допомога, благодійні внески

Припинення придбання мобільних телефонів

Припинення придбання мобільних телефонів

Ця норма залишилася незмінною.

Винятки щодо придбання мобільних телефонів для окремих служб викладені у виносці (*) до Заходів № 710.

Також дозволено придбання мобільних телефонів за кошти спецфонду, отримані на зазначену мету як гранти, міжнародна технічна допомога, благодійні внески

Припинення придбання меблів, побутової техніки.

Припинення проведення ремонту приміщень

Ура! Таких заборон взагалі тепер немає. Можна сміливо придбавати меблі та необхідну побутову техніку і проводити ремонт.

Звісно, якщо кошти на таку мету передбачено у кошторисах

Припинення придбання форменого одягу (крім форменого одягу для військовослужбовців, військовозобов’язаних, резервістів, осіб рядового і начальницького складу та поліцейських, які згідно із законом зобов’язані виконувати обов’язки військової служби і служби у сфері цивільного захисту, щодо організації спеціального зв’язку та захисту інформації, провадження правоохоронної та охоронної діяльності у форменому одязі, державних виконавців, державних інспекторів органів рибоохорони, кадетів, ліцеїстів ліцею цивільного захисту та курсантів навчальних закладів)

Припинення придбання форменого одягу (крім форменого одягу для військовослужбовців, військовозобов’язаних, резервістів, осіб рядового і начальницького складу та поліцейських, які згідно із законом зобов’язані виконувати обов’язки військової служби і служби у сфері цивільного захисту, щодо організації спеціального зв’язку та захисту інформації, провадження правоохоронної та охоронної діяльності у форменому одязі, державних виконавців, державних службовців та працівників Укртрансбезпеки, державних інспекторів органів рибоохорони, кадетів, ліцеїстів ліцею цивільного захисту та курсантів навчальних закладів)

Коло органів, яким дозволено придбання форменого одягу, розширено державними службовцями та працівниками Укртрансбезпеки

Припинення здійснення витрат на оплату послуг мобільного зв’язку

Оптимізація здійснення витрат на оплату послуг мобільного зв’язку

Заборону щодо здійснення витрат на оплату мобільного зв’язку знято, але такі витрати слід оптимізувати.

Оплата зазначених послуг повинна здійснюватися в першочерговому порядку за рахунок коштів спецфонду

Недопущення використання для обслуговування органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, більше одного легкового автомобіля, якщо інше не передбачено законом або актом КМУ (крім автотранспортних засобів, що згідно з навчальними планами використовуються у навчальному процесі для підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації учнів, студентів та осіб, що

Недопущення використання для обслуговування органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, більше одного легкового автомобіля, якщо інше не передбачено законом або актом КМУ (крім автотранспортних засобів, що згідно з навчальними планами використовуються у навчальному процесі для підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації учнів, студентів та осіб, що навчаються, для виїздів журналістів до місць подій з метою збирання інформації, для надання санаторно-

До списку органів, організацій та установ, які можуть використовувати більше одного легкового автомобіля, додано випадки такого використання для надання санаторно-курортних і реабілітаційних послуг інвалідам, ветеранам війни, у тому числі учасникам антитерористичної операції, органами державної виконавчої служби для забезпечення своєчасного, повного та неупередженого примусового виконання рішень

навчаються, для виїздів журналістів до місць подій з метою збирання інформації, а також використовуються закордонними дипломатичними установами України для організації та виконання консульських функцій і протокольного забезпечення візитів офіційних делегацій України). Недопущення залучення легкових автомобілів для транспортного обслуговування посадових осіб понад кількість автомобілів, визначену КМУ

курортних і реабілітаційних послуг інвалідам, ветеранам війни, у тому числі учасникам антитерористичної операції, а також використовуються закордонними дипломатичними установами України для організації та виконання консульських функцій і протокольного забезпечення візитів офіційних делегацій України, органами державної виконавчої служби для забезпечення своєчасного, повного та неупередженого примусового виконання рішень). Недопущення залучення легкових автомобілів для транспортного обслуговування посадових осіб понад кількість автомобілів, визначену КМУ

Припинення оплати чартерних рейсів

Припинення оплати чартерних рейсів

Норма залишилися незмінною

Припинення утворення без дозволу КМУ нових бюджетних установ, крім органів, установ та закладів Національної поліції

Припинення утворення без дозволу КМУ нових бюджетних установ, крім органів, установ та закладів Національної поліції

Норма залишилися незмінною

Недопущення подання КМУ пропозицій та прийняття власних рішень щодо збільшення чисельності працівників підпорядкованих органів та установ (крім збільшення штатної чисельності педагогічних та науково-педагогічних працівників навчальних закладів; працівників навчальних закладів, переміщених з тимчасово окупованої території України та району проведення антитерористичної операції; працівників навчальних закладів та наукових установ за рахунок працівників навчальних закладів та наукових установ,

Недопущення подання КМУ пропозицій та прийняття власних рішень щодо збільшення чисельності працівників підпорядкованих органів та установ (крім перерозподілу штатної чисельності в межах одного типу закладів та головного розпорядника бюджетних коштів, не допускаючи збільшення загальної чисельності, а також крім збільшення штатної чисельності працівників навчальних закладів, переміщених з тимчасово окупованої території України та району проведення антитерористичної операції; працівників навчальних закладів та наукових установ за рахунок працівників навчальних закладів та наукових установ, переміщених

Окрім визначених раніше винятків із цього приводу, Заходами № 710 допускається перерозподіл штатної чисельності в межах одного типу закладів та головного розпорядника бюджетних коштів, не допускаючи збільшення загальної чисельності.

Крім того, допускається збільшення працівників місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги у зв’язку з утворенням бюро правової допомоги; для новостворених відділень в існуючих

переміщених з тимчасово окупованої території України та району проведення антитерористичної операції)

з тимчасово окупованої території України та району проведення антитерористичної операції; працівників місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги у зв’язку з утворенням бюро правової допомоги; для новостворених відділень в існуючих бюджетних установах, які надаватимуть санаторно-курортні та реабілітаційні послуги інвалідам, ветеранам війни, у тому числі учасникам антитерористичної операції)

бюджетних установах, які надаватимуть санаторно-курортні та реабілітаційні послуги інвалідам, ветеранам війни, у тому числі учасникам антитерористичної операції

Установлення та здійснення нарахування підвищень до посадових окладів (ставок), надбавок, доплат, допомог, винагород, премій, інших заохочувальних виплат працівникам виключно в межах фонду оплати праці, затвердженого в загальному та спеціальному фондах бюджету, або власних доходів, отриманих від провадження господарської діяльності

Установлення та здійснення нарахування підвищень до посадових окладів (ставок), надбавок, доплат, допомог, винагород, премій, інших заохочувальних виплат працівникам виключно в межах фонду оплати праці, затвердженого в загальному та спеціальному фондах бюджету, або власних доходів, отриманих від провадження господарської діяльності

Норма залишилася незмінною

Здійснення заповнення вакантних посад за умови забезпечення у повному обсязі у межах затвердженого фонду оплати праці усіх обов’язкових виплат із заробітної плати працівникам

Ура ще раз! Таких заборон тепер немає

Припинення підготовки проектів нових державних цільових програм або внесення змін до затверджених цільових програм, що потребують додаткового фінансування з державного бюджету, крім Програми, затвердженої постановою КМУ від 29.10.2003 р. № 1684, та підготовка в місячний строк проектів про внесення змін до державних цільових програм щодо уточнення

Припинення підготовки проектів нових державних цільових програм або внесення змін до затверджених цільових програм, що потребують додаткового фінансування з державного бюджету, крім Програми, затвердженої постановою КМУ від 29.10.2003 р. № 1684

Виключено вимогу щодо підготовки в місячний строк змін до державних цільових програм

строків, обсягів і джерел фінансування, інших показників виконання програм відповідно до реальних можливостей державного бюджету та з урахуванням результативності їх виконання у минулі роки

<…>

<…>

<…>

Припинення здійснення державними службовцями та військовослужбовцями службових відряджень за кордон (крім довготермінових відряджень дипломатичних працівників і поїздок делегацій та осіб, визначених актами Президента України, <…>

Здійснення службових відряджень державних службовців та працівників центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується КМУ через відповідного міністра, за кордон за погодженням з відповідним міністром або його заступниками

Щодо службових відряджень держслужбовців та працівників центральних органів виконавчої влади умова тепер одна: погодження такого відрядження з відповідним міністром або його заступником.

Винятки щодо зазначених відряджень викладені у виносці (**) до Заходів № 710

Здійснення службових відряджень працівників утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету (крім державних службовців та військовослужбовців), за кордон за погодженням з <…>

Здійснення службових відряджень працівників утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету (крім державних службовців та військовослужбовців), за кордон за погодженням з керівником органу державної влади, до сфери управління якого належить підприємство, установа чи організація

Відрядження працівників підприємств, установ та організацій, які використовують кошти держбюджету, — за погодженням з відповідним керівником органу держвлади.

Винятки щодо зазначених відряджень викладені у виносці (**) до Заходів № 710

Забезпечення мінімізації витрат на службові відрядження шляхом оптимізації кількісного складу делегацій та строку їх перебування за кордоном, зменшення витрат на оплату проїзду, наймання житла та інших витрат, пов’язаних з відрядженням

Забезпечення мінімізації витрат на службові відрядження шляхом оптимізації кількісного складу відряджених працівників та строку їх перебування за кордоном, зменшення витрат на оплату проїзду, наймання житла та інших витрат, пов’язаних з відрядженням, а також впровадження пропозицій, що відображені у звіті про закордонні відрядження, у сфері діяльності відповідного органу

Норма залишилася майже такою, як і була. Додано впровадження пропозицій, що відображені у звіті про закордонні відрядження, у сфері діяльності відповідного органу

Планування видатків, пов’язаних із стимулюванням працівників кожної бюджетної установи, за умови забезпечення у повному обсязі за рахунок бюджетних коштів обов’язкових виплат із заробітної плати працівникам, інших соціальних виплат, у тому числі стипендій, та видатків на проведення розрахунків за комунальні послуги та енергоносії всіх бюджетних установ, що належать до сфери управління відповідного розпорядника бюджетних коштів

Установлення та здійснення нарахування підвищень до посадових окладів (ставок), надбавок, доплат, допомог, винагород, премій, інших заохочувальних виплат працівникам виключно в межах фонду оплати праці, затвердженого в загальному та спеціальному фондах бюджету, або власних доходів, отриманих від провадження господарської діяльності

Тепер немає особливих умов щодо нарахування стимулюючих виплат. Натомість урядовці нагадали золоте правило — усі заохочувальні виплати працівникам мають проводитися виключно в межах фонду оплати праці. Також заохочувати можна за рахунок доходів від господарської діяльності

<…>

<…>

<…>

Здійснення управління бюджетними коштами в межах встановлених бюджетних повноважень із забезпеченням ефективного, результативного, цільового та економного використання бюджетних коштів, належної організації та координації роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів

Здійснення управління бюджетними коштами в межах встановлених бюджетних повноважень із забезпеченням ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, належної організації та координації роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів

По суті, норма не змінилася.

Результативне, цільове та ефективне використання бюджетних коштів = раціональне використання бюджетних коштів

Забезпечення внутрішнього контролю за повнотою надходжень, взяттям бюджетних зобов’язань розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачами бюджетних коштів і витрачанням ними бюджетних коштів

Забезпечення внутрішнього контролю за повнотою надходжень, взяттям бюджетних зобов’язань розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачами бюджетних коштів і витрачанням ними бюджетних коштів

Норма залишилася незмінною

<…>

<…>

<…>

Тетяна СТАНКУС, заступник головного редактора газети «Бюджетна бухгалтерія»,

Андрій МАЦОКІН, головний редактор газети «Держслужбовець»

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі