Теми статей
Обрати теми

Методичні рекомендації щодо оприлюднення інформації про вакантну посаду державної служби та оголошення про проведення конкурсу

Окорочкова Іванна, головний спеціаліст Міжрегіонального управління Нацдержслужби у Вінницькій, Житомирській та Хмельницькій областях
Відповідно до ст. 21 Закону України «Про державну службу» вступ на державну службу здійснюється шляхом призначення громадянина України на посаду державної служби за результатами конкурсу.

Згідно з п. 11 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби» суб’єкт призначення або керівник державної служби в державному органі, юрисдикція якого поширюється на територію однієї або кількох областей, мм. Києва або Севастополя, одного або кількох районів, надсилає територіальному органу Нацдержслужби за місцем розташування рішення про оголошення конкурсу та умови проведення конкурсу за формою згідно з додатком 1 до вищезазначеної постанови в електронній формі (скановану копію наказу у форматі .pdf та умови проведення конкурсу у форматі .doc або .docx) не пізніше ніж протягом наступного робочого дня з дня підписання відповідного рішення.

Наприклад: якщо орган знаходиться у Кіровоградській області, то він надсилає інформацію на електронну адресу Міжрегіонального управління у Полтавській та Кіровоградській областях vacancy9@nads.gov.ua; якщо орган знаходиться у Херсонській області, то він надсилає інформацію на електронну адресу Міжрегіонального управління в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі vacancy6@nads.gov.ua тощо.

ВИМОГИ ДО ЕЛЕКТРОННОГО ЛИСТА ТА ДОКУМЕНТІВ

Увага! Оскільки на зазначені електронні адреси приходять листи з декількох областей, у темі листа потрібно обов’язково вказувати область та коротку назву органу!

Якщо інформація про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби не доступна у форматі .pdf, .doc або .docx, відповідне рішення про оголошення конкурсу та умови проведення конкурсу будуть повернуті відповідному органу без розгляду шляхом надсилання повідомлення електронною поштою.

Якщо інформація про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби надана у форматі .pdf, .doc або .docx, але містить пункти, які не відповідають чинному законодавству, то в день отримання такого листа на електронну адресу управління Нацдержслужби за місцем розташування або на наступний робочий день цим управлінням відповідному органу буде направлено на електронну адресу лист-відповідь із зазначенням пунктів, які потребують виправлення. Після виправлення зазначених пунктів документи повним пакетом (рішення про оголошення конкурсу та умови проведення конкурсу) можна подати повторно.

Отже, ваш електронний лист має містити:

1. Скан наказу у форматі .pdf;

2. Таблицю з переліком посад;

3. Файли умов у форматі .doc або .docx.

Тож зверніть увагу! До пакету документів додається таблиця переліку посад.

Наприклад:

Найменування державного органу

Місцезнаходження державного органу

Посада

Категорія

Найменування структурного підрозділу

Інформація про дату оприлюднення оголошення

Кінцевий термін прийняття документів

Основні вимоги до кандидатів

Контактний телефон (із зазначенням міжміського коду)

район

найменування населеного пункта

день

місяць

рік

Житомирська область

1

Регіональний сервісний центр МВС у Житомирській області

м. Житомир

Провідний спеціаліст — адміністратор

(9 вакансій)

В

Територіальний сервісний центр №1841 (на правах відділу, м. Житомир) РСЦ МВС у Житомирській області

Залиште пустим.

Заповнюється територіальним органом Нацдержслужби

Залиште пустим.

Заповнюється територіальним органом Нацдержслужби

Згідно з умовами проведення конкурсу

(0412) 419-326, 407-834

2

Регіональний сервісний центр МВС у Житомирській області

м. Житомир

Провідний спеціаліст — адміністратор

(3 вакансії)

В

Територіальний сервісний центр №1842 (на правах відділу, м. Бердичів) РСЦ МВС у Житомирській області

Залиште пустим.

Заповнюється територіальним органом Нацдержслужби

Залиште пустим.

Заповнюється територіальним органом Нацдержслужби

Згідно з умовами проведення конкурсу

(0412) 419-326, 407-834

3

Регіональний сервісний центр МВС у Житомирській області

м. Житомир

Провідний спеціаліст - адміністратор

(3 вакансій)

В

Територіальний сервісний центр №1843 (на правах відділу, м. Коростень) РСЦ МВС у Житомирській області

Залиште пустим.

Заповнюється територіальним органом Нацдержслужби

Залиште пустим.

Заповнюється територіальним органом Нацдержслужби

Згідно з умовами проведення конкурсу

(0412) 419-326, 407-834

4

Регіональний сервісний центр МВС у Житомирській області

м. Житомир

Провідний спеціаліст - адміністратор

В

Територіальний сервісний центр №1844 (на правах відділу, м. Новоград-Волинський) РСЦ МВС у Житомирській області

Залиште пустим.

Заповнюється територіальним органом Нацдержслужби

Залиште пустим.

Заповнюється територіальним органом Нацдержслужби

Згідно з умовами проведення конкурсу

(0412) 419-326, 407-834

5

Регіональний сервісний центр МВС у Житомирській області

м. Житомир

Провідний спеціаліст — адміністратор

(2 вакансії)

В

Територіальний сервісний центр №1845 (на правах відділу, м. Радомишль) РСЦ МВС у Житомирській області

Залиште пустим.

Заповнюється територіальним органом Нацдержслужби

Залиште пустим.

Заповнюється територіальним органом Нацдержслужби

Згідно з умовами проведення конкурсу

(0412) 419-326, 407-834

ВИЗНАЧЕННЯ ДАТИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ

Зверніть увагу, що розраховувати дату проведення конкурсу необхідно виходячи із нижчезазначеного.

1. Не пізніше ніж протягом наступного робочого дня з дня підписання рішення про проведення конкурсу суб’єкт призначення або керівник державної служби в державному органі, юрисдикція якого поширюється на територію однієї або кількох областей, мм. Києва або Севастополя, одного або кількох районів, надсилає документи відповідному територіальному органу Нацдержслужби за місцем розташування.

2. Територіальний орган Нацдержслужби в день надходження електронного листа або на наступний робочий день розглядає подані документи, та, якщо зауважень до них немає, надсилає до Нацдержслужби для оприлюднення.

Зверніть увагу: зауваження до поданих документів можуть бути! (На даний час зауваження зустрічаються приблизно в 85 % надходжень, такі документи повертаються на виправлення, а це означає, що необхідно закладати більше часу для зазначеної процедури при визначенні дати конкурсу.)

3. Нацдержслужба в день надходження документів або на наступний робочий день публікує інформацію на своєму сайті у розділі «Вакансії державної служби», підрозділі «Інформація про оголошення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби» (http://nads.gov.ua/page/informaciya-pro-ogoloshennya-konkursu-na-zaynyattya-vakantnyh-posad-derzhavnoyi-sluzhby).

4. З дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на сайті Нацдержслужби відраховується строк подання документів для участі в конкурсі — не менше 15 та не більше 30 календарних днів (п. 5 ст. 23 Закону України «Про державну службу»).

5. Згідно з абзацом 3 п. 21 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 служба управління персоналом державного органу, в якому оголошено конкурс, проводить перевірку документів, поданих кандидатами, на відповідність встановленим законом вимогам у триденний строк з дня їх надходження та повідомляє кандидату про результати такої перевірки у той самий строк.

Зверніть увагу: документи для участі в конкурсі можуть бути подані в останній день подачі документів декількома кандидатами! (Закладайте для процедури перевірки документів та повідомлення кандидату про результати такої перевірки стільки часу, скільки необхідно, виходячи з вашої завантаженості. Якщо ви впевнені, що впораєтесь із зазначеним завданням швидше, можете закладати в розрахунок дати конкурсу менше часу.)

6. Відповідно до Короткої інструкції з проходження тестування за два дні до початку проходження тестування, на адресу адміністратора (test@nads.gov.ua) повинна надійти інформація про кожного кандидата (П. І. Б., дата складання тесту та бажаний час) для створення відповідного запису.

Зверніть увагу: інформацію про кандидатів ви можете подавати лише після закінчення терміну подачі документів, їх перевірки та визначення, скількох кандидатів допущено до участі у конкурсі.

Також зверніть увагу, що відповідно до п. 5 ст. 254 Цивільного кодексу України, якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день.

УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ

При розробці умов проведення конкурсу необхідно керуватися Законом України «Про державну службу», постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби» та наказом Нацдержслужби від 6 квітня 2016 року №72 «Про затвердження Порядку визначення спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій «Б» і «В» (всі посилання на нормативно-правові акти діючі та актуальні, розміщені на сайті Верховної Ради України зі всіма офіційними змінами, натискайте клавішу CTRL і одночасно клацайте мишкою по назві документа для відкриття).

Нижче наведені зразки умов проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби категорії «Б» та «В» з примітками, які деталізують певні аспекти цих умов.

УМОВИ, ВИМОГИ

ПРИМІТКИ

УМОВИ

проведення конкурсу

на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» — начальника відділу фінансового забезпечення – головного бухгалтера управління соціальної та молодіжної політики Хмільницької районної державної адміністрації Вінницької області

Обов’язково зазначити категорію посади.

Обов’язково вказати область

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Здійснювати керівництво діяльністю відділу управління, розподіляти обов’язки між працівниками, очолювати та контролювати їх роботу.

2. Разом з начальником управління складати штатний розпис управління в межах граничної чисельності та фонду оплати працівників згідно з кошторисом. Складати кошторис та помісячний план асигнувань згідно з лімітами довідок про бюджетні асигнування та кредитування виданих районною державною адміністрацією.

3. Слідкувати за правильним використанням коштів в межах затвердженого кошторису витрат на утримання управління, вести бухгалтерський облік грошових коштів, матеріальних цінностей та основних засобів.

4. Здійснювати контроль за правильним і економічним використанням грошових коштів і їх призначенням.

5. Складати квартальну та річну періодичну звітність і подавати вищестоящим організаціям по державному бюджету.

6. Вести бухгалтерський облік по надходженню коштів та їх використанню з фонду захисту інвалідів для виплати компенсацій взамін путівок.

7. Контролювати правильність розрахунків з банківськими установами по виплачених пільгах, допомогах та субсидіях.

8. Брати участь у проведенні інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей. Здійснювати контроль за правильним призначенням і виплатою допомог, пільг та компенсацій.

9. Забезпечувати якісний внутрішній контроль та внутрішній аудит за фінансово-господарською діяльністю управління для забезпечення дотримання законності та ефективності використання бюджетних коштів по нарахуванню і виплаті заробітної плати працівникам та утримання управління, по виплаті адресних допомог сім’ям з дітьми і матерям-героїням, пільг та компенсацій ветеранам війни, житлових субсидій населенню, компенсацій постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС, компенсації інвалідам, досягнення результатів відповідно до встановленої мети, завдань, планів і вимог та удосконалення системи управління, запобіганням фактам незаконного, неефективного та не результативного використання бюджетних коштів, виникненню помилок чи інших недоліків у діяльності.

10. Виконання функцій з підготовки проектів нормативно-правових актів з питань віднесених до компетенції відділу.

11. Виконує інші доручення керівництва, що стосуються діяльності відділу.

12. Дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку.

Умови оплати праці

Посадовий оклад — 3101грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці — премія

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка (форма № П-2ДС);

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік.

Строк подання документів: 20 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби

Перелік документів відповідно до ст. 25 Закону України «Про державну службу». Забороняється вимагати документи, які не передбачені зазначеною статтею!

Дата, час і місце проведення конкурсу

8 липня 2016 року, початок о 10:00 год.

за адресою 22000, Вінницька область, м. Хмільник, вул. Столярчука, 17

Зверніть увагу на дату проведення конкурсу. Не зазначайте її надто рано, ви можете не встигнути дотримати усі процедури згідно із законодавством.

Зазначайте поштовий індекс та область, оскільки кандидати мають право подати документи поштою

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Іванов Іван Іванович,

тел. (04338) Х-ХХ-ХХ

ХХХХ@ХХ.ХХ

Телефонний код зазначати міжміський, а не міжрайонний

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

Освіта

Вища, не нижче ступеня магістра

Освіта — відповідно до п. 1 ст. 19 Закону України «Про державну службу».

Взяти до уваги, що згідно з п.п. 2 п. 2 розділу XV Закону України «Про вищу освіту» від 1 липня 2014 року № 1556-VII: вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повна вища освіта) після набрання чинності цим Законом прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності — не менше одного року

Досвід роботи — відповідно до ст. 20 Закону України «Про державну службу»

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

Спеціальні вимоги — згідно з додатком 3 наказу Нацдержслужби від 6 квітня 2016 року № 72 «Про затвердження Порядку визначення спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій «Б» і «В»

Освіта

фінансово-економічного спрямування

Можна уточнити галузі знань та спеціальності, які необхідні для зазначеної посади (постанова Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 року № 266 «Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти»). Якщо спеціальних вимог щодо освіти немає — прочерк

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції»;

4) Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

5) Бюджетний кодекс України;

6) Кодекс законів про працю України;

7) Закон України «Про Державний бюджет України» на відповідний період;

8) Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

9) Національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі та план рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ;

10) Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, накази Мінфіну, інші нормативно-правові акти, що регулюють бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ та порядок казначейського обслуговування

Професійні чи технічні знання

Знання законів, інших актів законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, у тому числі нормативно-правові акти Національного банку, нормативно-правові акти Мінфіну щодо порядку ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, порядку оформлення операцій і організації документообігу за розділами обліку, форми та проведення розрахунків, порядку приймання, передачі товарно-матеріальних та інших цінностей, зберігання і витрачання коштів, правил проведення та оформлення результатів інвентаризації активів і зобов’язань, основних принципів роботи на комп’ютері та відповідних програмних засобів

Спеціальний досвід роботи

Досвід роботи на посаді бухгалтера

Зазначати у разі потреби

Знання сучасних інформаційних технологій

Володіння комп’ютером — рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) або з альтернативним пакетом Open Office, Libre Office; навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет; знання сучасних технологій з електронного урядування

Лідерство

1) ведення ділових переговорів;

2) вміння обґрунтовувати власну позицію;

3) досягнення кінцевих результатів

Вибрати одне або декілька необхідних значень. Зазначайте лише ті пункти, які дійсно необхідні, оскільки вони ВСІ в подальшому мають бути оцінені при проведенні конкурсу

Прийняття ефективних рішень

1) вміння вирішувати комплексні завдання;

2) забезпечення співвідношення ціни і якості;

3) ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні);

4) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;

5) вміння працювати з великими масивами інформації;

6) вміння працювати при багатозадачності;

7) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів

Комунікації та взаємодія

1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів;

2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;

3) відкритість

Впровадження змін

1) реалізація плану змін;

2) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;

3) оцінка ефективності здійснених змін.

Управління організацією роботи та персоналом

1) організація і контроль роботи;

2) управління проектами;

3) управління якісним обслуговуванням;

4) вміння працювати в команді та керувати командою;

5) мотивування;

6) оцінка і розвиток підлеглих;

7) вміння розв’язання конфліктів

Особистісні компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) інноваційність та креативність;

4) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

5) дипломатичність та гнучкість;

6) незалежність та ініціативність;

7) орієнтація на обслуговування;

8) вміння працювати в стресових ситуаціях

Умови, вимоги

Примітки

УМОВИ

проведення конкурсу

на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В»

провідного спеціаліста територіального сервісного центру № 6842 (м. Дунаївці) регіонального сервісного центру

МВС у Хмельницькій області

Обов’язково зазначити категорію посади.

Обов’язково вказати область

Загальні умови

Посадові обов’язки

Провідний спеціаліст територіального сервісного центру РСЦ МВС в Хмельницькій області здійснює прийом громадян, посадових осіб з питань, що стосуються реєстраційної діяльності.

Приймає рішення та несе персональну відповідальність щодо реєстрації, перереєстрації та зняття з обліку автомототранспорту.

Здійснює контроль за роботою операторів комп’ютерного набору під час проведення реєстраційних операцій.

Видає акти технічного огляду транспортних засобів для переобладнання

Забезпечує перевірку всіх транспортних засобів за наявними автоматизованими інформаційно-пошуковими системами.

Забезпечує надання відомостей про зареєстровані ТЗ та відомості про їх власників виключно власникам ТЗ про зареєстровані за ними ТЗ, за запитами судів, органів місцевого самоврядування, Національної поліції України, органів прокуратури, органів держаної податкової служби, державних виконавці, нотаріусів, органів Служби безпеки України та інших органів державної влади (посадових осіб), якщо запит зроблено у зв’язку із здійсненням ними повноважень, визначених законом, страхових компаній у разі необхідності встановлення обставин страхових випадків.

Вносить інформацію про накладення та зняття обмежень на транспортні засоби, стосовно яких є ухвала суду про накладення арешту або заборону зняття з обліку, чи постанова державного виконавця про накладення арешту.

Здійснює перевірку транспортних засобів по базі даних Генерального Секретаріату Інтерполу за запитами територіальних сервісних центрів МВС в Хмельницькій області.

Виконує інші повноваження, передбачені законодавством України, відомчими нормативно-правовими актами

Умови оплати праці

Посадовий оклад — 2240 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці — премія

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік.

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби

Перелік документів — відповідно до ст. 25 Закону України «Про державну службу». Забороняється вимагати документи, які не передбачені зазначеною статтею!

Дата, час і місце проведення конкурсу

з 04 по 08 липня 2016 року, о 10:00

29000, м. Хмельницький, вул. Західно-окружна, 11/1

Зверніть увагу на дату проведення конкурсу. Не зазначайте її надто рано, ви можете не встигнути дотримати усі процедури згідно з законодавством.

Зазначайте поштовий індекс та область, оскільки кандидати мають право подати документи поштою

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Петров Петро Петрович

тел. (0382) ХХ-ХХ-ХХ

ХХХХ@ХХХ.ХХ

Телефонний код зазначати міжміський, а не міжрайонний

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

Освіта

Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

Освіта — відповідно до п. 1 ст. 19 Закону України «Про державну службу».

Взяти до уваги, що згідно з п.п. 4 п. 2 розділу XV Закону України «Про вищу освіту» від 1 липня 2014 року №1556-VII: після набрання

чинності цим Законом диплом про вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста (початкова вища освіта) прирівнюється до диплома про вищу освіту за освітньо-професійним ступенем молодшого бакалавра)

Досвід роботи

Пункти «Досвід роботи» та «Володіння державною мовою» — відповідно до п. 5 ст. 20 Закону України «Про державну службу»

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

Спеціальні вимоги — згідно з додатком 4 до наказу Нацдержслужби від 6 квітня 2016 року № 72 «Про затвердження Порядку визначення спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій «Б» і «В»

Освіта

Можна уточнити галузі знань та спеціальності, які необхідні для зазначеної посади (постанова Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 року №266 «Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти»). Якщо спеціальних вимог щодо освіти немає — прочерк

Знання законодавства

Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про очищення влади», Закон України «Про дорожній рух», постанови Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. № 1388 «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів», від 08 травня 1993 року №340 «Положення про порядок видачі посвідчення водія та допуску громадян до керування транспортними засобами»

Професійні знання

Відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів

Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3) орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

4) вміння вирішувати комплексні завдання;

5) вміння ефективно використовувати ресурси;

6) вміння виробляти пропозиції, їх аргументувати та презентувати

Вибрати одне або декілька необхідних значень. Зазначайте лише ті пункти, які дійсно необхідні, оскільки вони ВСІ в подальшому мають бути оцінені при проведенні конкурсу

Командна робота та взаємодія

1) вміння працювати в команді;

2) вміння ефективної координації з іншими;

3) вміння підтримувати зворотній зв’язок

Сприйняття

змін

1) виконання плану змін та покращень;

2) здатність приймати зміни та змінюватись

Технічні вміння

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)

Особисті компетенції

1) відповідальність;

2) системність і самостійність в роботі;

3) уважність до деталей;

4) наполегливість;

5) креативність та ініціативність;

6) орієнтація на саморозвиток;

7) орієнтація на обслуговування;

8) вміння працювати в стресових ситуаціях

Важливо! Якщо оголошується конкурс на зайняття кількох однакових вакантних посад в одному органі, то це вказується в шапці умов:

УМОВИ

проведення конкурсу

на зайняття вакантних посад державної служби категорії «В» –

провідних спеціалістів територіального сервісного центру № 6844 (м. Старокостянтинів) регіонального сервісного центру

МВС у Хмельницькій області

(2 посади)

РОЗГЛЯД ПОДАНИХ ДОКУМЕНТІВ

Територіальний орган Нацдержслужби розглядає подані документи та:

якщо зауважень до них немає, то надсилає до НАДС, про що органу, який проводить конкурс, надсилається електронний лист з повідомленням;

якщо зауваження до документів є, то зв’язується з органом, який проводить конкурс, електронною поштою чи за телефоном, вказаним в умовах проведення конкурсу для усунення недоліків (будь ласка, слідкуйте за електронною поштою 1-2 дня після надсилання документів для оперативного вирішення проблем, які можуть виникнути).

Якщо ви отримали повідомлення про те, що ваші документи надіслані до НАДС, чекайте на їх опублікування у розділі «Вакансії державної служби», підрозділі «Інформація про оголошення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби» (http://nads.gov.ua/page/informaciya-pro-ogoloshennya-konkursu-na-zaynyattya-vakantnyh-posad-derzhavnoyi-sluzhby), вони мають з’явитися у день отримання повідомлення або на наступний робочий день.

Після закінчення строку подання документів, їх перевірки та повідомлення кандидату про результати такої перевірки не забудьте за два дні до конкурсу надіслати на адресу адміністратора НАДС (test@nads.gov.ua) інформацію про кожного кандидата (П. І. Б., дата складання тесту та бажаний час), для створення відповідного облікового запису для проходження тестування (логін і пароль).

І наостанок. Ці Методичні рекомендації щодо оприлюднення інформації про вакантну посаду державної служби та оголошення про проведення конкурсу не є істиною в останній інстанції, однак вони відображають реальний стан справ. До них можуть бути внесені зміни та доповнення, про що вас, шановні читачі, ми обов’язково поінформуємо.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі