Голова РДА & погодження КРІ

В обраному У обране
Друк
Лозюк Юлія, Державний експерт експертної групи з питань інституційного розвитку служб управління персоналом Генерального департаменту з питань управління персоналом на державній службі Національного агентства України з питань державної служби
Держслужбовець Січень, 2018/№ 1
З кінця 2017 року на голову РДА не поширюється Закон України «Про державну службу». Чи погоджує голова РДА завдання та ключові показники результативності, ефективності та якості службової діяльності інших державних службовців (керівників структурних підрозділів апарату, керівників структурних підрозділів РДА — не юридичних осіб)? Чи беруть участь у погодженні чи визначенні завдань та ключових показників заступники голови РДА?

Відповідно до ст. 11, 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» від 09.04.1999 р. № 586-XIV (далі — Закон № 586) керівники структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій призначаються на посаду та звільняються з посади головами відповідних державних адміністрацій за погодженням з органами виконавчої влади вищого рівня в порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пункту 4 ст. 39, абзацу 2 ст. 44 Закону № 586 апарат місцевих державних адміністрацій очолює керівник, який призначається на посаду головою місцевої державної адміністрації в порядку, передбаченому законодавством про державну службу. На підставі ст. 17 Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 р. № 889-VIII (далі — Закон № 889) повноваження керівника державної служби в апараті місцевої державної адміністрації та її структурних підрозділах (крім структурних підрозділів зі статусом юридичних осіб публічного права) здійснює керівник апарату, що підтверджено в абзаці 3 статті 44 Закону № 586.

Також ця ж стаття передбачає, що керівник структурного підрозділу зі статусом юридичної особи публічного права є керівником державної служби у такому підрозділі, що в свою чергу підтверджено статтею 11 Закону № 586 (ср. 025069200). Також потрібно враховувати вимоги статті 11 Закону № 586, де чітко передбачено, що керівники структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій несуть персональну відповідальність перед головами відповідних державних адміністрацій за виконання покладених на ці підрозділи завдань.

Відповідно до статті 6 Закону № 889 посади керівника апарату та керівників структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій належать до категорії «Б».

Відповідно до статті 44 Закону № 889 оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, які займають посади державної служби категорій «Б» і «В», здійснюється безпосереднім керівником державного службовця та керівником самостійного структурного підрозділу.

Відповідно до пункту 30 Типового порядку завдання і ключові показники визначаються державним службовцям, які займають інші посади державної служби категорій «Б» і «В», — безпосереднім керівником за погодженням з керівником самостійного структурного підрозділу (якщо він не є безпосереднім керівником такого державного службовця).

Отже завдання і ключові показники визначаються:

— для керівників апарату та керівників структурних підрозділів зі статусом юридичної особи публічного права — головою місцевої державної адміністрації;

— для державних службовців категорій «Б» та «В», що працюють в структурному підрозділі зі статусом юридичної особи публічного права, — керівником такого підрозділу;

— для державних службовців категорій «Б» та «В», що працюють в апараті місцевої державної адміністрації та її структурних підрозділах (крім структурних підрозділів зі статусом юридичних осіб публічного права) — керівником апарату.

Також звертаємо вашу увагу!

Відповідно до розпорядження Президента України № 200, доручення повідомити про зміну істотних умов праці голів ОДА отримав Перший заступник Глави Адміністрації Президента України, а голів РДА — голови обласних, Київської міської державних адміністрацій — прийнято 20.11.2017 р. На період повідомлення голів місцевих державних адміністрацій про зміну істотних умов праці вони мають виконувати повноваження керівника державної служби (лист НАДС від 27.11.2017 р. № 43-р/з). Варто також враховувати роз’яснення Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування (протокол засідання від 20.04.2016 р. № 46), згідно з яким голови МДА можуть продовжувати виконувати свої посадові обов’язки на час до завершення строку попередження про зміни в організації праці.

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити