Теми статей
Обрати теми

КРІ повинні відображати кінцевий результат

Лозюк Юлія, Державний експерт експертної групи з питань інституційного розвитку служб управління персоналом Генерального департаменту з питань управління персоналом на державній службі Національного агентства України з питань державної служби
В прикладах заповнення форми завдань та ключових показників, наведених у додатках до Методичних рекомендацій Нацдержслужби, ключові показники результативності сформульовані у минулому часі (як звіт про виконання завдань). Чи буде правильним застосування діє слів у минулому часі в даній формі?

КРІ — це в певній мірі індикатори, що відображають кінцевий (очікуваний) результат завдання. І формулювати їх дійсно можна в доконаному виді (результативність дії), що дозволить при оцінюванні встановити факт виконання, або ж невиконання завдання.

Відповідно до п. 29 Типового порядку завдання та ключові показники повинні відображати кінцевий результат, на досягнення якого спрямовано службову діяльність державних службовців, які займають посади державної служби категорій «Б» і «В», вимірюватися в кількісному та/або якісному вираженні.

Під час визначення завдання можливі дві форми його фіксації. За допомогою:

– іменника, у тому числі віддієслівні (назви результату);

– інфінітива (назви дії до виконання, зазначеної узагальнено, безвідносно до особи, способу, числа).

Саме тому при визначенні КРІ ми і вживаємо дієслова в доконаному виді та в минулому часі, що дозволить при проведенні оцінювання перевірити факт виконання поставленого завдання.

Тобто, ми говоримо про індикатори — строк, кількість, відсоток, кількість допустимих відхилень, умови, що свідчать про якість, тощо.

Отже, ми вживаємо дієслова у тому виді та часі, що дозволяє відобразити кінцевий результат поставленого до виконання завдання.

Розглянемо приклад.

Номер завдання

Завдання (визначається безпосереднім керівником разом з державним службовцем)

Ключові показники результативності, ефективності та якості*

Строк виконання

Завдання

змінено

(так/ні)

1.

Аналіз нормативно-правових актів у сфері державної політики (управління людськими ресурсами, інклюзивної освіти, розвитку туризму, соціального захисту тощо)

1) підготовлено 3 аналітичні записки;

2) аналітичні записки подані не пізніше 10 числа, що настає за звітним кварталом;

3) в аналітичних записках сформовано пропозиції щодо вирішення виявлених проблем

30.11.2018

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі