Теми статей
Обрати теми

Перегляд завдань і КРІ та їх збереження

Лозюк Юлія, Державний експерт експертної групи з питань інституційного розвитку служб управління персоналом Генерального департаменту з питань управління персоналом на державній службі Національного агентства України з питань державної служби
У випадку перегляду протягом року завдань і зміни, наприклад, одного з п’яти завдань — як правильно оформити форму завдань: заповнити повністю нову, в якій для зміненого завдання буде окремо позначено поле «переглянуто за результатами», а інші чотири завдання будуть залишені з поміткою «первинне», чи у бланку визначених раніше завдань у таблиці в графі «Завдання змінено» написати «так» і додати ще одну форму з одним зміненим завданням?

Завдання і ключові показники визначаються з урахуванням стратегічних документів державного та/або регіонального рівня, річного плану роботи державного органу, завдань, функцій та обов’язків, визначених у положенні про державний орган, положенні про відповідний структурний підрозділ, посадовій інструкції.

У разі внесення змін до зазначених документів завдання і ключові показники можуть переглядатися щокварталу суб’єктом призначення разом з державним службовцем, який займає посаду державної служби категорії «Б» або «В».

Безпосередній керівник такого державного службовця проводить моніторинг виконання державним службовцем визначених завдань і ключових показників, за результатами моніторингу у разі потреби здійснює разом із державним службовцем перегляд завдань і ключових показників у порядку, передбаченому пунктами 11, 12 і 31 Типового порядку.

Щоб мати можливість відслідковувати зміни, що вносилися в завдання та ключові показники, а також щоб це було зручно всім сторонам оцінювання, пропонуємо такий алгоритм.

При заповненні додатку 5 помічаємо завдання як «первинне».

Якщо за результатами моніторингу виникла потреба переглянути завдання та КРІ, внести корективи:

1) в заповненому додатку проставляємо у стовпчику «Завдання змінено так/ні»: так — якщо зміни внесено, ні — якщо зміни не вносилися;

2) заповнюємо додаток 5 зі змінами та робимо відмітку «переглянуто за результатами» та зазначаємо «квартал», в якому відповідні зміни внесено;

3) після «перегляду» знову збираємо підписи, оригінал передаємо в службу управління персоналом, а копії залишаються в державного службовця та його безпосереднього керівника.

Якщо зміни вносяться повторно, діємо за цим же алгоритмом.

З практики переглянутих завдань. Деякі служби управління персоналом центральних органів виконавчої влади запровадили зберігання заповнених форм у форматі Excel. Це дозволяє їм зберігати заповнену форму в електронному вигляді і робити закладки для уточнених завдань.

Нагадаємо, що:

1. Оригінал завдань і ключових показників зберігається у службі управління персоналом державного органу, в якому працює державний службовець, який займає посаду державної служби категорії «Б» або «В», а копії залишаються у такого державного службовця та його безпосереднього керівника.

Щодо категорії «А», то матеріали оцінювання зберігаються у службі управління персоналом державного органу, в якому працює державний службовець, який займає посаду державної служби категорії «А».

2. Визначення завдань і ключових показників для кожного державного службовця проводиться у грудні року, що передує звітному, або протягом п’яти робочих днів після призначення (переведення) на посаду.

У разі відсутності державного службовця у зв’язку з відпусткою, відрядженням чи його тимчасовою непрацездатністю, а також у випадках, визначених пунктом 6 Типового порядку, такі завдання і ключові показники визначаються протягом п’яти робочих днів з дня його виходу на роботу.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі