(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
? За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить
У цьому номері :
 
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
13/23
Держслужбовець
Держслужбовець
Квітень , 2019/№ 4

Гуманний менеджмент запізнень

http://tinyurl.com/y63g3bqg
Поки КЗпП продовжує розглядати запізнення виключно як порушення трудової дисципліни і вручає начальнику цілих два інструменти — догану і звільнення, світ нестримно змінюється. Особливо світ управлінських технологій! Давайте розглянемо не дисциплінарні, а м’які способи вплинути на працівників, що запізнюються.

ЧОМУ ПОКАРАННЯ — НЕ ВИРІШЕННЯ

І догана, і звільнення із психологічного погляду — саме покарання, тобто дії проти того, хто вчинив деякий проступок. При цьому покарання має бути неприємним, інакше навіщо ж іще називати його покаранням?!

Що потрібно, щоб покарання було ефективним?

По-перше, щоб воно слідувало відразу ж за проступком. Уже цю рекомендацію дуже складно реалізувати.

По-друге, щоб суб’єкт чітко усвідомлював, за що саме його карають. І знову досягти другої вимоги на практиці дуже складно. Але не лише нездійсненність робить покарання не найкращою стратегією в боротьбі із запізненнями.

Найбільша проблема з покараннями — озлоблення.

Фахівець у сфері модифікації поведінки Б. Ф. Скіннер зазначав, що навіть у в’язниці завдання — не покарати людину, а сприяти її соціальній адаптації.

Зацікавив журнал?
Отримуйте більше статей та спеціальних пропозицій за підпискою
запізнення на роботу, порушення трудової дисципліни, догана, звільнення, покарання, гуманний менеджмент, відповідальність додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Коментарі до статті