Про законність розголошення персональних даних у структурі виконавчих органів однієї ради

В обраному У обране
Друк
Сербіна Анастасія, головний редактор спецвипуску "Юридичні практики", адвокат
Держслужбовець Квітень, 2019/№ 4
На адресу нашої редакції надійшло таке запитання: «Чи підпадає інформація про кількість зареєстрованих осіб у житловому приміщенні під дію Закону України від 01.06.10 р. № 2297-VI «Про захист персональних даних» та наскільки законні підстави відмови департаменту реєстраційних послуг N-ської міської ради щодо надання такої інформації районним адміністраціям N-ської міської ради як органу приватизації?». Давайте знайдемо відповідь.

ДОКУМЕНТИ СТАТТІ

Закон про персональні дані — Закон України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. № 2297-VI.

Закон про демографічний реєстр — Закон України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 р. № 5492-VI.

ЗАКОНОДАВЧІ ВИМОГИ

Насправді відповідь на це запитання лежить не тільки в площині Закону про персональні дані, а в системному застосуванні законодавства, що визначає порядок роботи з інформацією.

Згідно зі ст. 2 Закону про персональні дані персональні дані — відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.

Відповідно до ч. 2 ст. 11 Закону України від 02.10.1992 р. № 2657-XII «Про інформацію» до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження.

Щоб подивитися повну версію, підпишіться на журнал Ви вже підписалися? Увійти

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити