(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
? За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить
У цьому номері :
 
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
5/24
Держслужбовець
Держслужбовець
Травень , 2019/№ 5

Результати опитування щодо внесення змін до особової картки державного службовця*

http://tinyurl.com/yxzkhdjz
Особова картка державного службовця — це документ, який містить найповнішу інформацію про державного службовця або кандидата, що претендує на зайняття посади державної служби, та характеризує його біографічні, ділові й особисті якості.

* Матеріал підготовлено Генеральним департаментом з питань управління персоналом на державній службі. — Прим. ред.

Саме Особову картку першою заповнює особа, які бажає вступити на державну службу, саме з нею ледь не щодня мають справу працівники служб управління персоналом.

Форма Особової картки державного службовця затверджена наказом НАДС від 05 серпня 2016 року № 156. Проте все частіше можемо чути про певну архаїчність та незручність в заповненні даного документа та необхідність його удосконалення.

Для того, щоб підтвердити або спростувати необхідність внесення змін до форми Особової картки державного службовця, Генеральним департаментом з питань управління персоналом на державній службі НАДС протягом квітня 2019 року було проведено опитування щодо внесення змін до Особової картки державного службовця. Google Форму опитувальника було розміщено на сторінці Генерального департаменту НАДС у Facebook.

Задля того, щоб зробити її дієвим інструментом для служб управління персоналом і зручною для заповнення кандидатами на зайняття посад державної служби, респондентам було запропоновано надати свої пропозиції та зауваження щодо змісту Особової картки державного службовця.

З огляду на відмінність даних, які вносяться до Особової картки державного службовця окремими суб’єктами заповнення, опитувальник було розділено на дві частини для двох груп респондентів:

І група — працівники служб управління персоналом;

ІІ група — особи, які претендують на зайняття посади державної служби / займають посади державної служби.

В опитуванні взяло участь 668 осіб, в тому числі 509 працівників служб управління персоналом та 159 осіб, які претендують на зайняття посади державної служби / займають посади державної служби.

Подальший аналіз отриманих даних проведено окремо по двом групам респондентів.

І. РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ СЛУЖБ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ

За рівнем юрисдикції державних органів працівники служб управління персоналом розподілилися таким чином:

43,8 % — територія одного або кількох районів, місто обласного значення;

42,8 % — територія однієї або кількох областей, міста Києва або Севастополя;

13,4 % — вся територія України (рис. 1).

Рис. 1. Розподіл респондентів серед працівників служб управління персоналом за рівнем юрисдикції державного органу

Серед опитаних працівників служб управління персоналом 54,6 % займають посаду категорії «Б», 45,4 % — категорію «В» (рис. 2).

Рис. 2. Належність працівників СУП до категорії посад державної служби

Респонденти зазначили, що мають такий стаж роботи:

до 1 року — 1,8 %;

до 3 років — 7,1 %;

до 5 років — 14,1 %;

до 10 років — 15,9 %;

понад 10 років — 61,1 %,

в тому числі в службі управління персоналом:

до 1 року — 6,5 %;

до 3 років — 19,1 %;

до 5 років — 20,6 %;

до 10 років — 21,4 %;

понад 10 років — 32,4 % (рис. 3).

Рис. 3. Стаж роботи респондентів в службі управління персоналом

Зацікавив журнал?
Отримуйте більше статей та спеціальних пропозицій за підпискою
Особова картка державного службовця, внесення змін Особової картки держслужбовця, опитування працівників служб управління персоналом додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Коментарі до статті