Виконання обов’язків голови омс: нюанси кадрових питань

В обраному У обране
Друк
Кравченко Тетяна, аналітик "Видавничого будинку "Фактор", адвокат
Держслужбовець Травень, 2019/№ 5
Чинним законодавством прямо передбачена можливість з метою забезпечення роботи ОМС покладення виконання повноважень голови ОМС на період його відсутності у зв’язку із непрацездатністю на секретаря ОМС із наданням права підпису на документах, які стосуються діяльності відповідної ради. Які у цій процедурі є «підводні камені» та у чому може бути конфлікт інтересів? Чи може заступник голови здійснювати таку ж роботу, але на громадських засадах? (Донецька обл.)

Виконання обов’язків голови ОМС на час хвороби.

Оформлення непрацездатності працівника, пов’язаної із захворюванням, регулює Інструкція про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 13.11.2001 р. № 455 (далі — Інструкція № 455).

Так, відповідно до п. 1.1 розділу 1 Інструкції № 455 тимчасова непрацездатність працівників засвідчується листком непрацездатності.

Відповідно до пп. 1.3.2 п. 1.3 розділу 1 Інструкції № 455 листок непрацездатності, зокрема, видається особам, обраним на виборні посади до органів державної влади, місцевого самоврядування та інших органів, у тому числі громадських організацій.

Отже, у разі захворювання голова ОМС має бути тимчасово звільнений від виконання своїх повноважень (виконання роботи) до відновлення працездатності.

Щоб подивитися повну версію, підпишіться на журнал Ви вже підписалися? Увійти

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити