Єдина система опрацювання звернень

В обраному У обране
Друк
Гапєєв Леонід, юрист
Держслужбовець Березень, 2020/№ 3
Із уведенням в дію постанови КМУ від 27 листопада 2019 року № 976 «Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень», яка набула чинності 10.12.2019 р., втратили чинність сім раніше діючих урядових постанов, серед них і та, що стосувалася діяльності державної установи «Урядовий контактний центр» у попередньому форматі. Які тепер запроваджено зміни? Чи торкнулися вони діяльності органів місцевого самоврядування з опрацювання звернень громадян? Розглянемо ці питання докладніше.

ДОКУМЕНТИ СТАТТІ

Постанова № 976, Положення постанова КМУ «Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень» від 27 листопада 2019 року № 976.

Постановою № 976 затверджено 3 нормативні акти:

Положення про Єдину систему опрацювання звернень;

Порядок взаємодії Офісу Президента України, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України та державної установи «Урядовий контактний центр» із забезпечення належного реагування на звернення, які надходять за допомогою засобів телефонного зв’язку та з використанням Інтернету;

Типове положення про регіональний контактний центр.

Щоб подивитися повну версію, підпишіться на журнал Ви вже підписалися? Увійти

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити