Часто-густо у відео, які викладають громадяни, що спілкуються з працівниками територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (далі — ТЦК та СП), наголошують не нелегітимності таких Центрів. Давайте з’ясуємо, чи так це.
Верховна Рада України у своїх листах, що були розміщені на сайті «Доступ до правди» № 09/13-2023/4686 від 09.01.2023 та № 09/13-2023/91588 від 01.05.2023 поінформувала, що
«територіальні центри комплектування та соціальної підтримки було утворено на базі діючих на той час військових комісаріатів шляхом їх перетворення відповідно до Закону України від 30.03.2021 року № 1357-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення окремих питань виконання військового обов’язку та ведення військового обліку». Окремого Закону, згідно з яким утворили територіальні центри комплектування та соціальної підтримки, немає. Відповідно до частини восьмої статті 1 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки затверджується Кабінетом Міністрів України (Постанова Уряду від 23.02.2022 року № 154).»
Нормами Закону України «Про оборону України» від 06.12.91 № 1932-XII ТЦК та СП віднесені до органів військового управління, що забезпечують виконання законодавства з питань військового обов’язку і військової служби, мобілізаційної підготовки та мобілізації.