Відповідь на це запитання можемо знайти в роз’ясненні Державної архівної служби України (далі — ДАС) від 27.07.2023.
ДАС у цьому роз’ясненні наголошує, що документи з кадрових питань (особового складу):
— накази з особового складу;
— особові рахунки;
— відомості нарахування заробітної плати тощо — зберігаються в архівних підрозділах юридичних осіб 75 років і не підлягають передачі до державних архівів.
У разі припинення діяльності юридичної особи документи з кадрових питань (особового складу) передаються правонаступнику або в архів організації вищого рівня відповідної галузі чи до трудового архіву за місцем реєстрації юридичної особи.
Для отримання довідки у заяві необхідно вказати:
— прізвище, ім’я, по батькові;
— місце фактичного проживання;
— за наявності, адрес електронної пошти та
— контактний номер телефону;
— назву підприємства/установи/організації, її місцезнаходження (село, місто, область);
— роки роботи;
— назву займаної посади та,
— за можливості, вказати стан діяльності підприємства (ліквідоване/не ліквідоване).