Теми статей
Обрати теми

Хто відповідальний за оцифрування трудових книжок?

Головне управління ПФУ в Чернівецькій області закликає роботодавців забезпечити оцифрування трудових книжок своїх працівників. Чи зобов’язане підприємство перевіряти у новоприйнятих працівників інформацію щодо оцифрування їх трудових книжок? Чи відбулися якісь зміни в порядку подання до ПФУ сканкопій трудових книжок? Чи є обов’язок саме роботодавця надавати такі сканкопії?

З такими запитаннями до нас звернулася читачка. Вас також цікавлять відповіді на них? Тоді приєднуйтесь до розмови.

Де проблема?

10.06.2021 набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» від 05.02.2021 № 1217-IX. Його п. 2 розд. ІІ «Прикінцеві положення» передбачено, що включення ПФУ до Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — РЗО) відсутніх відомостей про трудову діяльність працівників здійснюється протягом 5 років з дня набрання чинності цим Законом.

Передплатіть, щоб відкрити доступ до матеріалів Я вже
logo PRO Factor PRO Необмежений доступ до всіх закритих матеріалів сайту без реклами
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з ліцензійним договором та договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa ic-prostir

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі