Теми статей
Обрати теми

Оформлення документів: назва виду документа

Багато документів, з якими доводиться працювати, містять такий реквізит, як назва виду документа. Які правила його оформлення?

Документи, що їх створюють юрособи, обов’язково повинні мати такий реквізит, як назва виду документа (наказ, рішення, протокол, акт, довідка, доповідна записка тощо). Виняток — листи, де назву виду документа не зазначають.

Формування та розміщення

Назва виду має відповідати назві, зафіксованій у переліку уніфікованих форм документів, запроваджених конкретною юридичною особою, що створює відповідний документ. Цього вимагає п. 5.9 Національного стандарту України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. ДСТУ 4163:2020», прийнятого наказом Держпідприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 01.07.2020 № 14. Такий перелік має містити назви:

Ексклюзивний матеріал
Увійдіть, щоб продовжити читання Щоб прочитати цю статтю повністю, будь ласка, увійдіть до свого акаунта або зареєструйтесь, якщо ви ще не з нами.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з ліцензійним договором та договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa ic-prostir

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі