Теми статей
Обрати теми

Механізм передачі об’єктів у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебуває у комунальній власності, в оренду чи концесію та прийняття рішення про передачу об’єкта

Роз’яснення Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.04.15 р.

Механізм передачі в концесію або оренду регулюється Законом України «Про особливості передачі в оренду чи концесію об’єктів у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності».

Передача об’єкта у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебуває у комунальній власності, в оренду чи концесію здійснюється за ініціативою фізичних та юридичних осіб, які можуть бути орендарями чи концесіонерами відповідно до Закону, або виконавчих органів сільських, селищних, міських рад чи місцевих органів виконавчої влади.

Заяву (подання), в якій міститься ініціатива щодо передачі об’єкта у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебуває у комунальній власності, в оренду чи концесію, заінтересовані особи (органи) подають відповідній раді, (визначеній статтею 3 Закону), для розгляду на черговій сесії ради. За результатами розгляду заяви (подання) рада приймає рішення про пропозицію передачі об’єкта у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення в оренду чи концесію або про відмову в його передачі в оренду чи концесію.

Рішення про передачу об’єкта в оренду або концесію приймається міською, районною або обласною радою.

Після прийняття такого рішення здійснюється організаційно-технічна підготовка об’єкта, що включає в себе інвентаризацію основних засобів та товарно-матеріальних цінностей та визначення його вартості шляхом незалежної оцінки.

У строк, визначений відповідною радою, але не більш як протягом дванадцяти місяців з дати прийняття нею рішення про передачу в оренду чи концесію об’єкта у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебуває у комунальній власності, орган, уповноважений управляти комунальним майном, спільно з органом (підприємством), у господарському віданні або оперативному управлінні якого перебуває такий об’єкт, здійснює його організаційно-технічну підготовку до передачі в оренду чи концесію. За погодженням з відповідною радою зазначений строк може бути продовжено.

У процесі організаційно-технічної підготовки відповідного об’єкта орган, уповноважений управляти комунальним майном, готує:

— інструкцію для заявників (у тому числі інформацію і вимоги щодо порядку проведення конкурсу, розроблення та оформлення заявок, інформацію про процедурні питання);

— інформацію про оголошення конкурсу;

— проект конкурсної документації, що включає:

інструкцію для претендентів (у тому числі інформацію і вимоги щодо розроблення та оформлення конкурсних пропозицій, іншу інформацію (документи) для підготовки пропозицій про виконання умов конкурсу, інформацію стосовно об’єкта оренди чи концесії, що має міститися в заяві для надання згоди органу Антимонопольного комітету України на отримання об’єкта в оренду чи концесію);

інформацію щодо умов конкурсу;

істотні умови договору оренди чи концесії.

При надходженні відповідних документів на погодження умов конкурсу проводиться перевірка та аналіз відповідних документів на дотримання Закону України «Про особливості передачі в оренду чи концесію об’єктів у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення» разом з Департаментом нормативно-правового регулювання та надається відповідний висновок.

Наступним кроком є проведення конкурсу на право отримання об’єкта в концесію чи оренду.

Після завершення підготовки об’єкта та погодження конкурсної документації з Мінрегіоном, конкурсною комісією оголошується конкурс (в десятиденний строк з дня її утворення).

Оголошення конкурсу здійснюється шляхом розміщення його на офіційному сайті Мінрегіону та на веб-сайті відповідної ради.

Чинним законодавством (стаття7) передбачено право отримання об’єктів у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення у концесію чи оренду шляхом проведення конкурсу. Відповідна рада затверджує конкурсну документацію та утворює конкурсну комісію,затверджує її склад та порядок роботи.

До складу конкурсної комісії включаються також представники всеукраїнських об’єднань організацій роботодавців на галузевому рівні та представники профспілок.

Інформація про оголошення конкурсу повинна містити:

— характеристику об’єкта,строк, на який передається об’єкт

— розмір реєстраційного внеску

— кваліфікаційні вимоги до претендента та інше.

Заявки на конкурс подаються протягом 40 днів з дня оголошення конкурсу. Претендентів, заявки яких були прийняті, конкурсна комісія після сплати ними реєстраційного внеску забезпечує конкурсною документацією, яка містить інформацію про:

— обсяги робіт, що потрібно фінансувати,

— вимоги до обсягу та якості товарів, робіт і послуг, виготовлення, виконання і надання яких гарантує орендар чи концесіонер;

— обов’язки орендаря чи концесіонера,

— фінансові та інші гарантії орендо- чи концесієдавця.

Переможцем конкурсу визнається учасник, який запропонував найкращі умови здійснення оренди чи концесії відповідно до умов конкурсу.

Інформація про результати конкурсу, підстави визначення переможця та відхилення пропозицій інших учасників конкурсу підлягають розміщенню на веб-сайті відповідної ради (за його наявності), на офіційному веб-сайті Мінрегіону.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі