Теми статей
Обрати теми

Актуальне запитання. Про порядок ведення особової справи керівника комунального підприємства

Усань О., голова Коломацької районної ради Харківської області
Підкажіть, будь ласка, який порядок ведення особової справи керівника комунального підприємства, призначеного рішенням місцевої ради на цю посаду?

В чинному законодавстві не передбачені інструкції з питань ведення особових справ для керівників підприємств, які перебувають у комунальній власності територіальних громад. Рішення про затвердження Порядку ведення особових справ може затверджуватися рішенням відповідної ради як документ, що регулює відносини з цього питання та розповсюджується на керівників комунальних закладів, установ та організацій, що перебувають у комунальній власності.

Особова справа — це сукупність документів, які містять найповніші відомості про працівника і характеризують його біографічні, ділові та особисті якості. Вона необхідна для вивчення добору та ефективного використання персоналу. Особова справа формується на керівника після прийняття рішення про призначення на посаду.

У разі не визначення рішенням сесії ради Порядку ведення особових справ слід керуватися загальними принципами роботи з особовими справами. До особової справи додаються документи, що відображають процес прийому на роботу, а також усі основні документи, які виникають протягом трудової діяльності працівника.

Під час формування особових справ рекомендуємо включити такі основні документи: опис документів, що перебувають у особовій справі; особовий листок з обліку кадрів; доповнення до особового листка з обліку кадрів; автобіографія; копії документів про освіту; заява про призначення на посаду; копії документів про призначення на посаду; копії наказів про заохочення і покарання; Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за відповідний рік (подається щорічно до 15 квітня).

Опис документів складається працівником кадрової служби під час первинного оформлення документів особової справи, а подальші записи заносять після одержання відповідних документів.

Форма опису особової справи повинна давати можливість працівнику служби персоналу враховувати тимчасове вилучення з неї документів. Рекомендуємо зробити її в запропонованій формі.

img 1

Особовий листок з обліку кадрів є одним із основних документів у особовій справі. Правильність заповнення особового листка обліку кадрів необхідно обов’язково звіряти з оригіналами документів працівника: паспортом, трудовою книжкою, дипломом (посвідченням), військовим квитком. При цьому реквізити документів звіряються з тими, що вказані в особовому листку з обліку кадрів.

Документи особової справи ведуть та зберігають протягом усього часу роботи особи на підприємстві. Доступ до особових справ має бути обмеженим. Особові справи повинні зберігатися в сейфах чи пристосованих для зберігання дерев’яних шафах, що закриваються на замок. Відповідальність за зберігання несе керівник чи уповноважена ним особа.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі