Теми статей
Обрати теми

Актуальне запитання. Про внесення запису до трудової книжки у разі зміни підпорядкування установи

Федченко Л., головний редактор
У міській раді об’єднаної територіальної громади утворено орган управління освітою, у підпорядкування якого перейшли загальноосвітні навчальні заклади. Як оформити трудові книжки керівників та працівників цих закладів?

Перш за все звертаємо вашу увагу на норму ч. 3 ст. 36 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП), відповідно до якої зміна підпорядкованості підприємства, установи, організації не припиняє дії трудового договору.

Окрім цього, у ч. 4 цієї ж статті Кодексу зазначено, що у разі зміни власника підприємства, а також у разі його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення) дія трудового договору працівника продовжується. Припинення трудового договору з ініціативи власника або уповноваженого ним органу можливе лише у разі скорочення чисельності або штату працівників (п. 1 ч. 1 ст. 40 КЗпП).

Тобто, у вашому випадку відбувається зміна власника навчального закладу і, відповідно, зміна його назви, оскільки відтепер у назві навчального закладу має бути зазначено найменування його власника (найменування органу місцевого самоврядування, якому цей заклад підпорядкований).

Отже, до трудової книжки керівників відповідних навчальних закладів маєте внести зміни щодо їх назви.

Відповідно до п. 2.15 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 р. № 58, якщо під час роботи працівника назва підприємства змінюється, то про це окремим порядком у графі 3 трудової книжки робиться запис: «Підприємство таке-то з такого-то числа переіменоване на таке-то», а у графі 4 проставляється підстава перейменування — наказ (розпорядження), його дата і номер.

Тож у вашому випадку у трудових книжках керівників закладів освіти маєте внести запис на підставі відповідного рішення міської ради, яким міська рада взяла на себе управління цими закладами і, відповідно, у назві закладів відбулися зміни.

Так, у графі 3 зазначається «Назву закладу змінено на ____________________________ (вказуємо нову назву) _____________ ради (вказуємо назву органу місцевого самоврядування)», а у графі 4 «Рішення ___ сесії ___ скликання від ___ р. № ___.»

Аналогічні записи мають внести до трудових книжок решти працівників закладу їх керівники.

Печаткою та підписом такі записи не завіряються (завіряються лише у разі звільнення працівника з роботи).

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі