Теми статей
Обрати теми

Положення про порядок роботи зі зверненнями громадян

Мороз Оксана, юрист-аналітик «Видавничого будинку Фактор»
Зазначимо, що на сторінках нашого видання ми вже неодноразово піднімали тему звернення громадян. Вона залишається актуальною, адже в першу чергу ОМС працюють на задоволення інтересів громадян. Як правило, ОМС затверджують локальні документи, які визначають процедурні моменти роботи зі зверненнями громадян. Проаналізувавши деякі з них, приходимо до висновку, що вони не містять повної регламентації вимог законодавства щодо звернень громадян. Так, одні ОМС визначають організацію роботи із письмовими зверненнями громадян, інші — організацію роботи із усними зверненнями, а треті взагалі порядок роботи відділу по роботі зі зверненнями громадян. Ураховуючи це, ми вирішили узагальнити вже існуючи напрацювання рад, синхронізувати їх з діючим законодавством та запропонувати вам для використання у роботі зі зверненнями громадян. Дивіться, що в нас із цього вийшло...
img 1

1 Можна в назві положення додатково виокремлювати ще таку частину роботи з громадянами, як особистий прийом громадян, тоді документ буте мати назву: Положення про порядок роботи зі зверненнями та організацією особистого прийому громадян.

img 2 img 3 img 4 img 5 img 6 img 7 img 8

Наостанок...

Насамкінець хочемо відзначити, що детально прописане Положення по роботі зі зверненнями громадян є запорукою чіткого розуміння роботи осіб, на яких покладено обов’язки по роботі зі зверненнями громадян та об’єму такої роботи в цьому контексті. Крім цього, регламентування на кожному етапі роботи зі зверненнями громадян прав та обов’язків як посадових осіб ОМС, так і громадян, які звертаються, сприяє кращій взаємодії між ними.

Варто підкреслити, що найважливою є робота ОМС з аналізу та узагальнення звернень, що надійшли. Оскільки інформація, яка є у зверненнях громадян, має велике значення для поліпшення роботи ОМС. Як відомо, значення тієї чи іншої тенденції розвитку можна прослідкувати з достатньою достовірністю на основі даних аналізу великої кількості фактів, які є саме у зверненнях.

Насамперед аналіз такої інформації дозволяє робити висновки про причини і умови виникнення певних порушень. До того ж ви зможете своєчасно усувати порушення, помилки, недоліки та безпосередньо поліпшити свою роботу у різних напрямках як шляхом вчинення певних дій, так і шляхом правового реагування.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі