Зокрема, документом постановляється:
— визначити систематизовані випадки авансування за бюджетні кошти: а) не більше 3 місяців — товари, роботи і послуги за поточними видатками; б) не більше 12 місяців — товари, роботи і послуги за капітальними видатками та державними контрактами (договорами); періодичні видання; в) не більше 24 місяців — товари, роботи і послуги за зовнішньоекономічними контрактами (договорами), укладеними на виконання міжнародних зобов’язань, а також товари, роботи і послуги, що закуповуються для забезпечення національної безпеки та оборони держави;
— уповноважити головних розпорядників визначати розмір та строк попередньої оплати в межах строків, визначених у постанові, кількість платежів з попередньої оплати (етапність), положення щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати тих товарів, робіт і послуг, що передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду, виходячи із необхідності, що обґрунтовується <...>;
— спрямування сум попередньої оплати за капітальними видатками та державними контрактами виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті в Казначействі, з подальшим використанням виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами;
— головним розпорядникам забезпечувати заходи щодо виявлення виконавців робіт, постачальників товарів і надавачів послуг, якими порушено умови договорів, укладених із розпорядниками (одержувачами) в мережі головного розпорядника, в частині попередньої оплати, а розпорядникам (одержувачам) — не здійснювати платежі з попередньої оплати таким виконавцям, постачальникам, надавачам;
— рекомендувати розпорядникам (одержувачам) укладати договори з урахуванням такого: а) нездійснення попередньої оплати суб’єктам, якими порушено умови договорів в частині попередньої оплати, укладених з розпорядниками (одержувачами) у мережі головного розпорядника; б) повернення після закінчення строку, визначеного у договорі про закупівлю, суб’єктами невикористаних сум попередньої оплати та застосування штрафних санкцій у разі невчасного повернення; в) спрямування сум попередньої оплати за капітальними видатками та державними контрактами суб’єктам (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті в Казначействі, з подальшим використанням виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами.
Інформація за даними Мінфіну, розміщена за посиланням www.mof.gov.ua/uk/news/vreguliuvannia_poperednoi_oplati_biudzhetnimi_koshtami-1913.