Зміна назви посади: чи потрібна згода працівника?

В обраному У обране
Друк
Кравченко Тетяна, аналітик "Видавничого будинку "Фактор", адвокат
Місцеве самоврядування Лютий, 2019/№ 2/1
У період перебування працівника ОМС у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку на підставі рішення відповідної ради до штатного розпису ОМС було внесено зміни: виведено із штату одиницю спеціаліста ІІ категорії (юриста), введено спеціаліста І категорії . При цьому про зміни, які відбулись, працівник дізнався тільки при виході на роботу, у трудовій книзі зазначені зміни не відображені. Як правильно змінити назву посади працівника та який алгоритм дій ОМС, поговоримо у нашій статті.

Положення законодавства

Кожен працівник виконує обов’язки за своєю спеціальністю, кваліфікацією, посадою, обумовленими при прийнятті на роботу, тобто виконує певну трудову функцію (ст. 21 КЗпП України).

Трудова функція кожного працівника закріплюється документально у штатному розписі, де зазначається його посада і кваліфікація.

У процесі діяльності підприємства, установи, організації може виникнути потреба у зміні трудової функції того чи іншого працівника. І закон це дозволяє.

Так, відповідно до ст. 64 Господарського Кодексу України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис.

Увага! Зміна найменування посади, якщо вона стосується системи і розміру оплати праці, виплати компенсацій, пільг і доплат, тягне за собою розширення функцій, які виконує працівник, зміну обов’язків, покладених на працівника, на нові, вважається зміною істотних умов праці.

Щоб подивитися повну версію, підпишіться на журнал Ви вже підписалися? Увійти

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити