№2/1

Місцеве самоврядування, лютий, 2019/№ 2/1 спецвипуск Інші номери журналу ›
  • Особливості організації військового обліку в ОМС Незважаючи на те, що минув певний час від затвердження постановою КМУ від 07.12.2016 р. № 921 Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних1, дотепер в ОМС виникають запитання щодо організації і ведення військового обліку. Нещодавно до редакції журналу надійшло запитання з приводу того, на кого саме з працівників ОМС повинні бути покладені обов’язки із ведення персонального військового обліку військовозобов’язаних працівників відповідної ради за наявності в штаті і завідувача військово-облікового бюро, і спеціаліста з юридичних питань. Пропоную розібрати ситуацію детально.
  • Витяг із технічної документації не є рішенням суб’єкта владних повноважень Як ви вже могли здогадатись, у цій статті розглянемо справу щодо оскарження витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки. Зазначимо, що ця справа пройшла усі судові інстанції та насамкінець крапку у цій історії поставив Верховний Суд. Так, із назви статті частково зрозуміло, що у своїй правовій позиції ВС зробив висновок про те, що витяг із технічної документації не є рішенням ОМС. Що це означає та чому це рішення ВС буде корисним для ОМС, — розглянемо далі.
  • Нагадуємо про зміни назв судів
  • Зміна назви посади: чи потрібна згода працівника? У період перебування працівника ОМС у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку на підставі рішення відповідної ради до штатного розпису ОМС було внесено зміни: виведено із штату одиницю спеціаліста ІІ категорії (юриста), введено спеціаліста І категорії . При цьому про зміни, які відбулись, працівник дізнався тільки при виході на роботу, у трудовій книзі зазначені зміни не відображені. Як правильно змінити назву посади працівника та який алгоритм дій ОМС, поговоримо у нашій статті.
  • Удосконалюємо напрямок ведення договірної та претензійної роботи Одним із напрямків діяльності ОМС є договірна робота. З метою полегшення зазначеного напрямку доцільно мати розроблений та затверджений ОМС Порядок організації договірної роботи в раді (зразок примірного Положення був опублікований у нашому виданні № 12/1, грудень, 2018). Залежно від структури вашої ради та з урахуванням кількості осіб (відділів, секторів), які відповідають за зазначений напрямок, процедура укладення (погодження) договору може бути розтягнена у часі та ускладнена людським фактором. Тому чіткі процедури (механізми), встановлені строки та міра відповідальності дозволить уніфікувати роботу із договорами.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте сайт Factor Увійдіть та читайте далі безкоштовно