Електронні послуги в Україні: новації та перспективи

В обраному У обране
Друк
Михальська Валерія, юрисконсульт "Видавничого будинку "Фактор"
Місцеве самоврядування Вересень, 2019/№ 9
29 липня 2019 року Президент України підписав Указ № 558/2019 «Про деякі заходи щодо поліпшення доступу фізичних та юридичних осіб до електронних послуг». Поки що цей документ більшою мірою носить декларативний характер, адже не має відповідної нормативної правозастосовної бази або ж відповідна база вже прийнята раніше і продовжує вже розпочаті реформи у секторі. Та в будь-якому випадку пропонуємо розглянути зміни, що передбачаються в системі надання послуг населенню за рахунок впровадження нововведень. Крім іншого, давайте спробуємо разом спрогнозувати, які подальші кроки має здійснити виконавча влада для реалізації Указу.

Основна мета Указу — доступні та зручні електронні послуги для фізичних та юридичних осіб, запобігання корупції під час надання таких послуг, у тому числі із забезпеченням належного функціонування та захисту даних у національних електронних інформаційних ресурсах.

Державні реєстри

Документ передбачає першочергове проведення повного аудиту роботи державних реєстрів. У тримісячний строк з дати підписання наказу Кабінет Міністрів України має залучити кошти міжнародної технічної допомоги на аудит функціонування національних електронних інформаційних ресурсів, у тому числі аналіз нормативного та фінансового забезпечення функціонування таких інформаційних ресурсів, їх технічного стану та рівня захищеності, а також забезпечення достовірності, актуальності, повноти та ненадмірності даних, що оброблюються.

Неможливо не погодитись із тим, що проаналізувати роботу державних реєстрів в Україні — завдання досить складне. Наприклад, ми спробували визначити, скільки ж в Україні функціонує державних реєстрів.

Щоб подивитися повну версію, підпишіться на журнал Ви вже підписалися? Увійти

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити