Теми
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Щодо зупинення операцій з бюджетними коштами за КЕКВ 1310

Редакція ПБО
Податки & бухоблік Серпень, 2007/№ 63
В обраному У обране
Друк
Лист від 02.07.2007 р. № 3.4-04/1596-7743

Щодо зупинення операцій з бюджетними коштами за КЕКВ 1310

Лист Державного казначейства України від 02.07.2007 р.
№ 3.4-04/1596-7743

 

Державне казначейство України розглянуло лист Головного контрольно-ревізійного управління України <...> з приводу надання роз’яснень щодо можливості застосування зупинення операцій з бюджетними коштами за КЕКВ 1310 до одержувачів бюджетних коштів та в межах своєї компетенції повідомляє.

Органи Державного казначейства діють в рамках правового поля, не порушуючи норм бюджетного законодавства, та керуються нормативною базою, що регулює бюджетний процес в Україні.

Відповідно до пункту 2 Порядку зупинення операцій з бюджетними коштами, затвердженого наказом Державного казначейства України від 18.11.2002 за № 213, дія Порядку

поширюється на операції з бюджетними коштами розпорядників, одержувачів бюджетних коштів, у яких Міністерством фінансів України, Державним казначейством України (центральним апаратом та його територіальними органами), органами Державної контрольно-ревізійної служби України, місцевими фінансовими органами, головами виконавчих органів міських, міст районного значення, селищних та сільських рад, головними розпорядниками бюджетних коштів виявлено бюджетні правопорушення, встановлені Бюджетним кодексом України та іншими нормативно-правовими актами щодо недотримання порядку складання, розгляду, затвердження, внесення змін, виконання бюджету чи звіту про виконання бюджету.

У пункті 4 вказаного Порядку наведено перелік кодів економічної класифікації, при здійсненні операцій за якими норми Порядку не застосовуються. КЕКВ 1310 відсутній в наведеному переліку.

Слід зазначити, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ»

одержувачі бюджетних коштів — це підприємства і госпрозрахункові організації, громадські та інші організації, що не мають статусу бюджетної установи, які одержують безпосередньо через розпорядників кошти з бюджету як фінансову підтримку або уповноважені органами державної влади на виконання державних цільових програм та надання послуг.

Тобто кошти, що виділяються одержувачу для реалізації певних програм,

не є основним джерелом виплати заробітної плати.

Ураховуючи вищезазначене, можна зробити висновок, що

зупинення операцій за бюджетними коштами за КЕКВ 1310 до одержувачів бюджетних коштів застосовується в загальновстановленому порядку.

 

Заступник голови
О. Чечуліна



коментар редакції

Призупинення операцій одержувачів бюджетних коштів за КЕКВ 1310 — у загальному порядку

У листі, що коментується, зазначається, що до одержувачів бюджетних коштів належать підприємства та госпрозрахункові організації, суспільні та інші організації,

що не мають статусу бюджетної установи. Такі підприємства та організації можуть одержувати безпосередньо через розпорядників кошти з бюджету як фінансову підтримку чи на виконання державних цільових програм і надання послуг.

Відповідно до Роз’яснень про застосування економічної класифікації витрат бюджету, затверджених наказом Державного казначейства України від 08.12.2006 р. № 330, за КЕКВ 1310 «Субсидії і поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» здійснюються поточні платежі юридичним особам, які, зокрема, включають:

— субсидії госпрозрахунковим підприємствам, установам і організаціям;

— субсидії підприємствам і організаціям сільського господарства;

— субсидії на покриття збитків підприємств;

— державну підтримку підприємств;

— приріст оборотних коштів (у тому числі шляхом внесків до статутного фонду).

Державне казначейство України доходить висновку, що призупинення операцій з бюджетними коштами за КЕКВ 1310 «Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» в одержувачів бюджетних коштів, які

припустилися бюджетних правопорушень, можливо в загальному порядку.

Нагадаємо, що в разі прийняття уповноваженим органом розпорядження про припинення операцій з бюджетними коштами припиненню підлягають усі операції з бюджетними коштами на рахунках одержувачів, за винятком:

— сплати податків і зборів, інших платежів до бюджетів і державних цільових фондів (у тому числі пені, фінансових санкцій);

— операцій зі здійснення витрат, передбачених за КЕКВ 1110 «Оплата праці», 1120 «Нарахування на заробітну плату», 1340 «Поточні трансферти населенню» (у тому числі виплата пенсій, допомог, стипендій).

Процедуру припинення операцій з бюджетними коштами може бути застосовано, наприклад, за рішенням органу ДКРС на підставі акта ревізії, у якому зафіксовано бюджетне правопорушення.

Олена Павленко

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал
stop

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте сайт Factor Увійдіть та читайте далі безкоштовно