Теми статей
Обрати теми

Новорічні турботи: обліковуємо витрати на підготовку до свята

Редакція ПБО
Стаття

Новорічні турботи: обліковуємо витрати на підготовку до свята

 

Наближається найдобріше, найвеселіше, найчарівніше, найулюбленіше всіма свято — Новий рік. З дитинства він асоціюється в нас із запахом хвої, усмішками та приємними сюрпризами. Тому так хочеться, щоб святкова атмосфера з пухнастими ялинками, різнокольоровими гірляндами та блискучими кульками панувала скрізь — удома, на вулицях, у магазинах і навіть в офісі. До того ж Новий рік — чудова нагода привітати клієнтів і компаньйонів підприємства і піднести їм символічні подарунки. А вже без поздоровлення колег за корпоративним святковим столом переддень Нового року просто неможливо уявити. Зрозуміло, що всі ці новорічні клопоти потребують певних витрат, які має бути відображено в обліку.

 

Наталя БІЛОВА, економіст-аналітик Видавничого будинку «Фактор»

 

Документи статті

Закон про податок на прибуток

— Закон України «Про оподаткування прибутку підприємств» у редакції від 22.05.97 р. № 283/97-ВР.

Закон про ПДВ

— Закон України «Про податок на додану вартість» від 03.04.97 р. № 168/97-ВР.

Закон № 481

— Закон України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19.12.95 р. № 481/95-ВР.

Закон № 889

— Закон України «Про податок з доходів фізичних осіб» від 22.05.2003 р. № 889-IV.

 

Листівки та сувеніри до свята

Підприємство планує привітати своїх партнерів з Новим роком, уручивши їм листівки та сувеніри. Чи можна пов’язані з цим витрати включити до валових витрат, а сплачений ПДВ — до податкового кредиту?

Психологи стверджують, що ефект від добре проведених попередніх переговорів та від враження, грамотно створеного сувеніром-символом, рівні для досягнення бажаного результату. Тому напередодні Нового року багато які підприємства не скупляться на святкові поздоровлення та символічні подарунки для своїх партнерів (постачальників, покупців, замовників). Звичайно, такі вітальні витрати вимагають відображення в обліку підприємства.

Головним фактором, що дозволяє включити будь-які витрати до складу валових, є їх зв’язок з господарською діяльністю підприємства (

п. 5.1 Закону про податок на прибуток). Господарська спрямованість здійснених витрат відіграє основну роль і при віднесенні «вхідного» ПДВ до складу податкового кредиту (див. п.п. 7.4.1 Закону про ПДВ).

Витрати на придбання (виготовлення) вітальних листівок та сувенірів за певних обставин мають шанс набути статусу господарських та відповідно бути включеними до валових витрат.

Витрати на придбання та розповсюдження новорічних листівок та сувенірів може бути віднесено до валових витрат тільки в одному випадку: якщо буде чітко доведено, що ці витрати є

елементом маркетингової політики підприємства і безпосередньо пов’язані з веденням виробництва та продажем продукції (робіт, послуг).

Зрозуміло, у цій ситуації має бути складено відповідний розпорядчий документ — наказ, в якому слід:

— перелічити одержувачів новорічних листівок та сувенірів, до яких можуть належати виключно партнери підприємства, а також потенційні покупці його продукції (товарів, робіт, послуг). Зверніть увагу: представники держструктур (наприклад, податкова адміністрація, органи місцевої влади, держказначейство тощо) до цього списку потрапляти не повинні, інакше про зв’язок з госпдіяльністю доведеться забути. Якщо перелічити всіх одержувачів листівок та сувенірів «попрізвищно» неможливо через їх велику кількість, то досить зазначити групу таких одержувачів (наприклад, листівки направляються на адресу покупців, які здійснили купівлю на суму понад 1000 грн.; сувеніри вручаються давнім партнерам підприємства);

— зазначити мету такого заходу (наприклад, зміцнення ділових та фінансових зв’язків, залучення до співпраці нових партнерів, створення належного іміджу підприємства тощо);

— призначити відповідального за оформлення та розсилання листівок, підготовку та вручення сувенірів.

Отже, якщо всі формальності щодо доказу зв’язку витрат, понесених на придбання листівок та сувенірів, з госпдіяльністю буде дотримано, підприємство матиме реальну можливість включити ці витрати до валових витрат, а сплачені при цьому суми ПДВ — до податкового кредиту.

Компромісним варіантом для відображення вітальних витрат у складі валових може бути

абзац перший п.п. 5.4.4 Закону про податок на прибуток, який дає «зелене світло» тим витратам платника податків, які направлені на проведення передпродажних та рекламних заходів щодо товарів(послуг), які продаються (надаються) таким платником податків. Що це означає?

А те, що права на валові витрати та податковий кредит з ПДВ щодо витрат, понесених підприємством на виготовлення (придбання) та розповсюдження таких

рекламних носіїв інформації, як, наприклад, листівки, можна набути, якщо буде дотримано певних умов:

по-перше, нанесені на листівку зображення та інформація (наприклад, назва торгової марки та/або підприємства) має оповіщати потенційних покупців про продукцію (товари, послуги), що продається підприємством;

по-друге, такі рекламні матеріали одержувач не зможе використати ні в господарській, ні в будь-якій іншій діяльності, їх можна застосувати тільки як джерела інформації;

по-третє, зазначені рекламні матеріали не повинні використовуватися в цілях продажу.

Аналогічної думки дотримуються й податківці в

листі від 03.06.2002 р. № 3428/6/15-1215-26 (див. «Податки та бухгалтерський облік», 2005, № 48), а також у консультації, опублікованій у журналі «Вісник податкової служби України», 2005, № 30, с. 24.

До речі, дотримання перелічених вище вимог убереже підприємство від нарахування валового доходу та податкових зобов’язань з ПДВ. Те, що розповсюдження матеріальних носіїв (джерел) рекламної інформації при дотриманні зазначених вище вимог не розглядається як операція з поставки товарів (робіт, послуг) і що об’єкта обкладення ПДВ тут немає, підтверджує й ДПАУ (див.

лист від 13.06.2006 р. № 6421/6/16-1515-26).

Інша справа, якщо як новорічний презент підприємство вирішить піднести партнерам

зразки своєї продукції або товарів, що продаються. Тут вже слід користуватися абзацом другим п.п. 5.4.4 Закону про податок на прибуток, який обмежує валововитратність понесених витрат 2 % оподатковуваного прибутку підприємства за попередній звітний (податковий) рік, тобто 2 % суми, зазначеної в рядку 11 декларації з податку на прибуток за минулий рік.

Щодо ПДВ, то оскільки такий рекламний захід напряму пов’язано з господарською діяльністю підприємства, «вхідний» ПДВ за рекламною продукцією

включається до складу податкового кредиту в повному обсязі.

Нагадуємо: безоплатна роздача зразків товарів розглядається як їх

продаж, що спричиняє такі податкові наслідки:

— виникнення валового доходу виходячи зі звичайних цін, якщо зразки роздаються

пов’язаним особам, неплатникам податку на прибуток або нестандартним його платникам. Вручення зразків звичайним платникам податку на прибуток не тягне за собою збільшення валового доходу (тобто він дорівнює нулю, оскільки звичайні ціни щодо таких осіб не застосовуються);

— нарахування податкових зобов’язань з ПДВ

за ставкою 20 % виходячи зі звичайних цін.

Декілька слів про податок з доходів фізичних осіб, якщо одержувачами новорічних сюрпризів є фізичні особи. Вважаємо, що об’єкт для утримання податку з доходів фізичних осіб (як доходу у вигляді додаткового блага, отриманого від нероботодавця) виникає, якщо є можливість

персоніфікувати осіб-одержувачів (тобто коли
інформація про одержувачів подарунків відображається в первинних документах, якими оформляється їх видача). Утім, ДПАУ ставиться до цього питання лояльно: при проведенні рекламної акції безоплатні роздачі в порядку та в межах, установлених п.п. 5.4.4 Закону про податок на прибуток, не супроводжуються виникненням об’єкта обкладення податком з доходів фізичних осіб (див., зокрема, лист від 13.02.2006 р. № 1216/6/17-0716, 2607/7/17-0717). Хоча для підстраховки тут не завадить заручитися листом місцевої ДПІ.

Докладніше про правила обліку рекламних акцій читайте у статті «

Безоплатна роздача рекламних матеріалів та зразків товарів» у газеті «Податки та бухгалтерський облік», 2007, № 76. А про те, як оподатковується вартість подарунків працівникам, можна дізнатися зі статті « Новорічні подарунки від роботодавця» (див. «Податки та бухгалтерський облік», 2007, № 97).

 

Витрати на новорічну мішуру

Напередодні Нового року підприємство вирішило по-святковому прикрасити свій офіс. Як у такому разі бути з витратами на новорічну атрибутику?

Ніхто не заперечуватиме, що по-новорічному оформлене приміщення (наприклад, торговельний зал та вітрина магазину, обідній зал кафе) створює атмосферу свята, привертає як постійних, так і нових покупців, стимулює придбавати товари (послуги) саме в цій торговельній точці, тобто в кінцевому результаті сприяє збільшенню обсягу продажів. Тому можна стверджувати: витрати, пов’язані з прикрашенням приміщення, призначеного

для обслуговування відвідувачів, мають господарську спрямованість, а отже, їх може бути включено до валових витрат підприємства на підставі п.п. 5.2.1 Закону про податок на прибуток, а суми «вхідного» ПДВ — відповідно до податкового кредиту згідно з п.п. 7.4.1 Закону про ПДВ. Головне — підтвердити такі витрати документами, оформленими належним чином (зокрема, наказом керівника).

А як бути, якщо вирішили прикрасити новорічними атрибутами

офісне приміщення?

У такому разі скористатися

п.п. 5.2.1 Закону про податок на прибуток не вдасться — зазначені витрати практично неможливо пов’язати з господарською діяльністю підприємства.

Така сама ситуація і з податковим кредитом з ПДВ — його формування також прямо залежить від господарської спрямованості здійснених витрат. І якщо придбані активи (послуги) не призначено для використання в господарській діяльності підприємства, то правом на податковий кредит скористатися не можна (

п.п. 7.4.4 Закону про ПДВ).

Проте не «опускатимемо руки» і пошукаємо альтернативний, але цілком законний шлях вирішення питання.

Так, з метою святкового оформлення офісного приміщення можна скористатися

коштами профспілкової організації, що діє на підприємстві.

А якщо власних коштів профорганізації, отриманих протягом року у вигляді членських внесків та обов’язкових відрахувань підприємства в розмірі не менше 0,3 % фонду оплати праці, буде недостатньо, підприємство може провести

добровільне пожертвування на адресу профспілки. При цьому відповідно до п.п. 5.2.2 Закону про податок на прибуток суми коштів або вартість товарів (робіт, послуг), добровільно перераховані (передані) протягом звітного року неприбутковим організаціям, до яких власне і належить профспілкова організація, може бути включено до складу валових витрат у розмірі, що перевищує 2 %, але не більше 5 % оподатковуваного прибутку попереднього звітного року. Розмір, звичайно, невеликий, але якщо підприємство завершило попередній рік з пристойним прибутком, то всі витрати щодо новорічного оформлення офісу цілком можуть вписатися до встановленого валововитратного ліміту.

Як розраховується зазначений ліміт, ви можете дізнатися з наших коментарів до

постанови Господарського суду м. Києва від 19.07.2006 р. № 11/233-А і до наказу ДПАУ «Про внесення змін до деяких наказів ДПА» від 05.07.2007 р. № 408 (див. «Податки та бухгалтерський облік», 2007, № 41 і 63 відповідно).

Щодо бухгалтерського обліку новорічної атрибутики, то це питання докладно розглянуто у статті «

Новорічне оформлення магазинів (ялинки, іграшки, Дід Мороз)» (див. «Податки та бухгалтерський облік», 2006, № 102).

 

Фуршет для працівників

Для працівників підприємства організовано новорічний фуршет. Як витрати на його проведення відображаються в обліку?

Важко уявити Новий рік без святкового столу — це вже традиція. Тому хочеться, щоб і вечірка в колі співробітників пройшла за всіма правилами. Тим більше, що спілкування в неформальній обстановці поліпшує емоційний клімат у колективі, укріплює корпоративний дух, підвищує мотивацію до роботи. Але свято — святом, а подумати про порядок обліку витрат на таку вечірку необхідно.

Спочатку подивимося на такі витрати з позиції

п.п. 5.2.1 Закону про податок на прибуток. На жаль, для них шлях до валових витрат на підставі цього підпункту закрито — їх не може бути класифіковано як пов’язані з господарською діяльністю. Більше того, у п.п. 5.3.1 цього Закону прямо зазначено, що витрати на організацію та проведення прийомів, свят, розваг та відпочинку, придбання та розповсюдження подарунків розглядаються як не пов’язані з веденням господарської діяльності, а отже, вони не підлягають включенню до складу валових витрат підприємства. Це підтверджують і податківці в листі від 26.08.2004 № 7335/6/17-3116 (див. «Податки та бухгалтерський облік», 2004, № 86).

Зрозуміло, відсутність зв’язку здійснених витрат з госпдіяльністю позбавляє підприємство і права на податковий кредит з ПДВ.

Але оскільки втрачати валові витрати та податковий кредит не хочеться, спробуємо підійти до цього питання з іншого боку. Адже є ще й

п.п. 5.4.4 Закону про податок на прибуток, який дозволяє врахувати у складі валових витрат витрати на організацію прийомів, презентацій та свят, придбання та розповсюдження подарунків, уключаючи безоплатну роздачу зразків товарів або безоплатне надання послуг (виконання робіт) з рекламною метою. Щоправда, зробити це можна лише в сумі, що не перевищує 2 % оподатковуваного прибутку за попередній звітний (податковий) рік.

Отже, новорічний фуршет (вечірку) доцільно представити як серйозну

рекламну презентацію фірми для створення її позитивного бізнес-іміджу з обов’язковою участю потенційних покупців (клієнтів), демонстрацією зразків своєї продукції та неодмінним прагненням зав’язати нові ділові зв’язки та укласти взаємовигідні договори. Зрозуміло, що зазначені цілі проведення такої презентації мають знайти обов’язкове відображення у відповідному наказі або розпорядженні керівника про рекламний характер акції, що планується. Крім того, слід підготувати:

— список запрошених з числа можливих партнерів;

— кошторис витрат на проведення заходу;

— накладні на відпуск зі складу ТМЦ, які використовуються в процесі заходу;

— звіт про проведення заходу з рекламною метою з відображенням у ньому фактичних витрат на проведення цієї акції.

Зрозуміло, усі витрати на проведення рекламної презентації фірми має бути підтверджено первинними документами (актами, накладними тощо).

У такому разі витрати можна буде сміливо

включити до складу валових на підставі п.п. 5.4.4 Закону про податок на прибуток, якщо, звичайно, дозволяє 2 % ліміт.

Запропонований шлях

дає можливість скористатися і правом на податковий кредит з ПДВ. Адже сьогодні Закон про ПДВ не висуває будь-яких вимог щодо зв’язку між правом на податковий кредит та валовими витратами. І якщо раніше при проведенні рекламних заходів податковий кредит було дозволено формувати лише в межах тих 2 %, які відносилися до валових витрат, то тепер досить підтвердити зв’язок рекламного заходу з господарською діяльністю підприємства. З цим погодилася і ДПАУ (див. лист від 15.05.2006 р. № 9120/7/16-1517-15 у газеті «Податки та бухгалтерський облік», 2006, № 55).

Слід також пам’ятати, що в

п.п. 5.4.8 Закону про податок на прибуток міститься пряма заборона на включення до валових витрат готівки, витраченої на рекламні цілі. Отже, витрати на проведення новорічної вечірки потраплять до валових витрат тільки у разі, якщо розрахунки здійснювалися в безготівковій формі. Хоча для цілей податкового кредиту з ПДВ форма розрахунків значення не має.

І ще один момент, який стосується оподаткування доходів фізичних осіб, які беруть участь у святковому гулянні. У цьому випадку усереднена вартість святкової вечірки в розрахунку на одну особу не може бути показником для визначення доходу конкретної фізичної особи у вигляді додаткового блага згідно з

п.п. 4.2.9 Закону № 889. Оподатковуваний дохід у фізичних осіб не виникає, оскільки його неможливо персоніфікувати. Отже, витрати на проведення заходу не є оподатковуваним доходом запрошених на свято осіб. Аналогічної думки дотримується і ДПАУ в листі від 26.08.2004 р. № 7335/6/17-3116 (див. «Податки та бухгалтерський облік», 2004, № 86).

Приклад 1.

Підприємство «Вега» проводить новорічну вечірку з рекламною метою в ресторані «Схід», який належить ТОВ «Ліра». Загальна сума витрат на проведення цього заходу — 32610 грн. (без ПДВ — 27175 грн.; ПДВ 20 % — 5435 грн.). ТОВ «Ліра» є платником податку на прибуток на загальних підставах.

Оподатковуваний прибуток підприємства за 2006 рік (рядок 11 декларації з податку на прибуток) дорівнює 523000 грн. Сума рекламних витрат, яку може бути включено до валових витрат, становить 10460 грн. (523000 грн.

х 2 % : 100 %). Решта в розмірі 16715 грн. (27175 грн. - 10460 грн.) до валових витрат не потрапляє.

У податковому та бухгалтерському обліку ці операції відображаються такими записами:

 

Облік витрат на новорічний вечір

Таблиця 1


з/п

Зміст господарської операції

Сума,
грн.

Бухгалтерський облік

Податковий облік

дебет

кредит

валовий дохід

валові витрати

1

Перераховано ТОВ «Ліра» передоплату за проведення рекламного заходу

32610

371

311

10460

2

Відображено суму податкового кредиту з ПДВ у складі суми передоплати за проведення рекламного заходу

5435

641/ПДВ

644

3

Відображено у складі витрат звітного періоду витрати на проведення рекламного заходу (підписано акт виконаних робіт)

27175

93

631

4

Списано раніше відображену суму податкового кредиту з ПДВ

5435

644

631

5

Проведено залік заборгованостей

32610

631

371

 

Шампанське до новорічного столу за рахунок підприємства

Чи можна придбати для новорічної корпоративної вечірки шампанське за рахунок коштів підприємства?

Один з приємних моментів напередодні Нового року — зібратися всім колективом за святковим столом та підняти келихи з шампанським за процвітання рідної фірми та підвищення зарплати.

Однак зверніть увагу: якщо підприємство вирішило придбати до новорічного столу або як подарунки улюбленим покупцям та постачальникам спиртні напої за рахунок власних коштів, це може бути небезпечним з точки зору ліцензування.

Річ у тім, що відповідно до

ст. 15 Закону № 481 роздрібна торгівля алкогольними напоями може здійснюватися суб’єктами підприємницької діяльності всіх форм власності тільки за наявності в них ліцензій. При цьому під роздрібною торгівлею розуміється діяльність з продажу товарів безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форм розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших підприємствах громадського харчування (ст. 1 Закону № 481).

Ви можете запитати: «Хіба в такій ситуації хтось комусь щось продає?» На перший погляд — ні. Але оскільки термін «продаж товарів» у

Законі № 481 не розшифровано, це дало привід охоронцям державної казни використовувати його визначення, наведене в Законі про податок на прибуток.

Нагадаємо, що згідно з

п. 1.31 цього Закону продажем товарів вважаються будь-які операції, що здійснюються відповідно до договорів купівлі-продажу, міни, поставки та інших цивільно-правових договорів, які передбачають передачу прав власності на такі товари за плату або компенсацію, незалежно від строків її надання, а також операції з безоплатного надання товарів.

От тому-то представники ДПАУ і вважають, що при розповсюдженні алкогольних напоїв з безоплатним їх наданням споживачу право власності на ці напої переходить до споживача і з’являється фінансовий результат підприємства, що свідчить про здійснення звичайної діяльності. А якщо такі операції проводяться без придбання ліцензії, то до підприємства застосовується штраф

у розмірі 200 % вартості отриманої партії товару (тобто придбаних для новорічного свята спиртних напоїв), але не менше 1700 грн. (ст. 17 Закону № 481). Такий висновок міститься в консультації податківців, яку опубліковано в журналі «Вісник податкової служби України», 2004, № 47, с. 26.

Не кожний, звичайно, погодиться з таким висновком. Та все ж обережним платникам податків не рекомендуємо ризикувати. Безпечніше питання зі спиртним вирішувати у приватному порядку — на рівні фізичних осіб.

 

Свято із запрошеними артистами

Для участі в новорічній вечірці підприємство запросило Діда Мороза та Снігуроньку. Як витрати на оплату послуг цих артистів відображаються в обліку?

Погодьтеся: без улюблених з дитинства Діда Мороза та Снігуроньки неможливо уявити новорічні свята. Отже, дедалі частіше підприємства запрошують цих персонажів та інших артистів (акторів, співаків, музикантів, танцюристів тощо) для супроводу своїх корпоративних вечірок. І тут важливо правильно оформити роботу артистів та відобразити понесені витрати в обліку.

Зазвичай виконавцями послуг у таких випадках є фізичні особи, з якими

укладаються договори цивільно-правового характеру.

Якщо розважальні послуги надає особа,

не зареєстрована суб’єктом господарської діяльності, при виплаті винагороди за цивільно-правовим договором має бути утримано та перераховано до бюджету податок з доходів фізичних осіб. Інформація про таку виплату знайде відображення у формі № 1ДФ з ознакою доходу «01».

Нарахування та утримання внесків до соцфондів при цьому проводити не потрібно. Не обкладається оплата послуг артистів і внесками до Пенсійного фонду. Такий висновок випливає з

листа Пенсійного фонду України від 01.09.2006 р. № 11127/03-02 (див. «Податки та бухгалтерський облік», 2006, № 81).

Якщо цивільно-правовий договір укладено з

фізичною особою — підприємцем і послуги надаються нею в межах цієї діяльності, слід не полінуватися і зазначити інформацію про підприємницький статус цієї особи в договорі. Крім того, щоб уникнути подвійного оподаткування, рекомендуємо запастися копіями таких документів:

— свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи — підприємця;

— платіжних документів про сплату податку;

— свідоцтва про сплату єдиного податку (якщо артист — єдиноподатник).

До речі, на наявності такого пакета документів представники ДПАУ наполягають постійно (див., зокрема,

листи від 04.07.2006 р. № 7291/6/17-0416, від 01.09.2006 р. № 9732/6/17-0716 і від 06.02.2007 р. № 2174/7/17-0717).

Зверніть увагу: виплата артистам-підприємцям

не обкладається податком з доходів фізичних осіб, але відображається у формі № 1ДФ з ознакою доходу «42».

Напевно підприємство-замовник захоче включити вартість розважальних послуг до складу своїх валових витрат. Насправді такі витрати

не пов’язані з господарською діяльністю платника податків, тому на валововитратність тут не доводиться розраховувати.

Приклад 2.

Підприємство «Золоте століття» запросило для участі у святковому корпоративному концерті артиста (не суб’єкта підприємницької діяльності), з яким укладено договір цивільно-правового характеру. За цим договором виплачено суму винагороди в розмірі 2500 грн.

У податковому та бухгалтерському обліку ці операції відображаються такими записами:

 

Облік витрат на виступ артистів

Таблиця 2


з/п

Зміст господарської операції

Бухгалтерський облік

Сума,
грн.

дебет

кредит

1

Нараховано винагороду за договором цивільно-правового характеру, підписано акт про надані послуги

92

685

2500

2

Утримано податок з доходів фізичних осіб із суми винагороди за договором цивільно-правового характеру (2500 грн. х 15 % : 100 %)

685

641/ПДФО

375

3

Виплачено винагороду за договором цивільно-правового характеру

685

301, 311

2125

4

Перераховано до бюджету податок з доходів фізичних осіб

641/ПДФО

311

375

5

Списано на фінансовий результат суму нарахованої винагороди за договором цивільно-правового характеру

791

92

2500

 

От ми й розглянули основні моменти, що стосуються обліку святкових витрат. Тепер можна зі спокійною душею зустрічати Новий рік, танцювати й веселитися. Хай він принесе нам усім стабільність, процвітання, гарний настрій та здійснення бажань!

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі