Змінено порядок оформлення та видачі пенсійних посвідчень
Постановою ПФУ «Про внесення змін до постанови правління Пенсійного фонду України від 25.03.2004 № 4-1» від 28.03.2007 р. № 6-1
унесено зміни до Порядку обліку, зберігання, оформ-лення та видачі пенсійних посвідчень у Пенсійному фонді України та його органах, згідно з яким збільшено перелік документів, що подаються для призначення пенсії.
Тепер районні управління Пенсійного фонду України подають до вищих за рівнем органів щодо кожної особи, якій призначено пенсію, такі відомості:
1) ідентифікаційний номер (для осіб, які відмовилися від ідентифікаційного номера через свої релігійні переконання, ідентифікаційний номер не зазначається);
2) прізвище, ім’я та по батькові;
3) дата народження;
4) стать;
5) номер особового рахунка;
6) вид пенсії: за віком, по інвалідності, у разі втрати годувальника, за вислугу років;
7) група, причина інвалідності;
8) строк дії посвідчення;
9) дата видачі посвідчення.
Також змінено порядок заповнення пенсійних посвідчень.
Пенсійні посвідчення, видані до набрання чинності зазначеною постановою, дійсні до закінчення строку їх дії або до заміни їх у встановленому порядку на нові.
Постанова набула чинності
30 квітня 2007 року.