До ПФУ можна подавати звіти в електронній формі
Постановою Правління ПФУ «Про затвердження Порядку подання звітів до Пенсійного фонду України в електронній формі» від 19.04.2007 р. № 7-7
визначено порядок подання страхувальниками звітів до Пенсійного фонду України в електронній формі.Страхувальник, який бажає подавати звіти в електронній формі, інформує про це відділення ПФУ, де його зареєстровано як платника страхових внесків, листом довільної форми. До центру обробки електронних звітів надається копія цього листа, завірена печаткою, і копія розпорядчого документа про визначення посадових осіб, яким надано право проставляння електронного цифрового підпису (ЕЦП) на електронному звіті.
Електронні звіти з обов’язковими реквізитами, у тому числі з ЕЦП страхувальника (його посадових осіб), є оригіналами, мають юридичну силу, повинні зберігатися і можуть використовуватися як докази в суді або під час розгляду спорів у досудовому порядку.
Подання звітів в електронній формі дає страхувальнику
право не подавати відповідні звіти на паперових носіях.Постанова набула чинності
8 травня 2007 року.