Теми
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Інструкція щодо заповнення форми Звіту про результати здійснення процедури закупівлі в одного учасника товарів, робіт і послуг за державні кошти, затверджені розпорядженням Антимонопольного комітету України від 20 червня 2006 р. № 219-р

Редакція ПБО
Податки & бухоблік Травень, 2007/№ 43
В обраному У обране
Друк
Інструкція від 12.04.2007 р. № 138-p

Затверджено розпорядженням Антимонопольного комітету України від 20 червня 2006 р. № 219-р

Інструкція

щодо заповнення форми Звіту про результати здійснення процедури закупівлі в одного учасника товарів, робіт і послуг за державні кошти

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 1 серпня 2006 р. за № 911/12785

(

із змінами і доповненнями, внесеними розпорядженням Антимонопольного комітету України від 12 квітня 2007 року № 138-р)

 

1. Загальні положення

1.1. Звіт складається державною мовою.

1.2. Звіт складається і обов’язково подається до відповідного органу Антимонопольного комітету України протягом 10 календарних днів з дати його затвердження разом з додатками, які є невід’ємною частиною Звіту.

Звіт про закупівлю, яка здійснювалася центральними органами державної влади, направляється до центрального апарату Антимонопольного комітету України, у всіх інших випадках Звіт направляється до територіального відділення Антимонопольного комітету України, на підвідомчій території якого зареєстрований замовник.

Перелік центральних органів влади, які направляють Звіт до центрального апарату Антимоно-польного комітету України, міститься на офіційному веб-сайті Комітету (www.amc.gov.ua)

.

1.3. Відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти» у Звіті про результати здійснення процедури закупівлі за цією формою, який зберігається замовником протягом трьох років, обов’язково зазначаються:

стислий опис предмета закупівлі;

найменування та адреса учасника, з яким укладено договір про закупівлю, а також ціна цього договору;

виклад причин і обставин, якими керувався замовник торгів під час обрання іншої процедури закупівлі, ніж процедура відкритих торгів, з обгрунтуванням її вибору;

у разі, якщо в результаті

процедури закупівлі не було укладено договір про закупівлю, — виклад підстав такого рішення;

зупинення процедури закупівлі; склад тендерного комітету

;

дата підписання договору.

2. Особливості заповнення окремих пунктів Звіту

2.1.

Щодо пункту 1 Звіту

Щодо підпункту 1.1 Звіту. Джерело фінансування закупівлі визначається відповідно до абзацу п’ятого статті 1 Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти». Розмір бюджетного призначення або очікувана вартість закупівлі зазначається у гривнях (цифрами та словами). Якщо закупівля здійснюється на засадах міжвідомчої координації, генеральний замовник разом з формою Звіту заповнює форму - 3зв, зазначену в додатку 3 до форм Звітів.

2.2.

Щодо пункту 2 Звіту

Щодо підпункту 2.1 Звіту. Головний розпорядник коштів зазначається відповідно до бюджетного законодавства.

Щодо підпунктів 2.2 — 2.4 Звіту. Замовник визначається відповідно до абзаців другого, третього і двад-цять четвертого статті 1 Закону України «Про закупів-лю товарів, робіт і послуг за державні кошти». При цьому замовником вважається суб’єкт, тендерний комітет якого проводить процедуру закупівлі та який є стороною договору про закупівлю.

Щодо підпункту 2.4 Звіту. Зазначається найменування населеного пункту, району, адміністративно-територіального суб’єкта (область, Автономна Республіка Крим, місто Київ або Севастополь), вулиця, номер будинку, поштовий індекс.

2.3. Щодо пункту 3 Звіту

Предмет закупівлі визначається у порядку, затвердженому Міжвідомчою комісією з питань державних закупівель

.

2.4. Щодо підпункту 6.3 Звіту

Зазначається найменування населеного пункту, району, адміністративно-територіального суб’єкта (область, Автономна Республіка Крим, місто Київ або Севастополь), вулиця, номер будинку, поштовий індекс.

2.5. Щодо пунктів 8 і 9 Звіту

Якщо договір про закупівлю укладено в іноземній валюті, замовник у Звіті про результати здійснення процедури торгів повинен зазначати еквівалент вартості договору в гривнях. При цьому замовник фіксує курс іноземної валюти на дату укладення договору про закупівлю з переможцем торгів.

Якщо договір укладено на умовах, які не передбачають сплати ПДВ, замовник повинен робити примітку «(без ПДВ)»

.

2.6. Щодо пункту 12 Звіту

У цьому пункті замовник зазначає необхідні, з точки зору замовника, зауваження та коментарі.

Державний уповноважений
М. Бараш

 

Додаток 1

до форм Звітів про результати
здійснення процедур закупівель товарів,
робіт і послуг за державні кошти

 

Форма-1зв

 

Перелік відхилених тендерних пропозицій

Номер і дата реєстрації тендерної пропозиції

Назва учасника тендера

Причина відхилення та її обґрунтування

 

 

Учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам, установленим замовником відповідно до статті 15 Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти»

 

 

Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації

 

 

Учасник, який подав тендерну пропозицію, не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки

 

 

Учасник своїми діями призвів до виникнення обставин, зазначених у статті 7 Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти»

 

 

Учасник не надав тендерного забезпечення

 

 

Учасник не оплатив тендерну документацію, якщо така плата була встановлена

 

Підпис голови тендерного комітету

_____________________________

 

Державний уповноважений М. Бараш

 


 

Додаток 2

до форм Звітів про результати здійснення

процедур закупівель товарів,

робіт і послуг за державні кошти

 

Форма-2зв

 

Скарги (позови), подані під час проведення процедури закупівлі

Номер і дата реєстрації скарги

Повне найменування учасника процедури закупівлі

Суб’єкт, що розглядав скаргу (замовник, спеціально уповноважений орган з питань координації державних закупівель, суд)

Зміст скарги

Прийняте рішення щодо скарги

 

 

 

 

 

 

Підпис голови тендерного комітету ___________________

 

 


 

Додаток 3

до форм Звітів про результати здійснення
процедур закупівель товарів,
робіт і послуг за державні кошти

 

Форма-3зв

 

Інформація щодо розпорядників бюджетних коштів,
в інтересах яких здійснюється закупівля
на засадах міжвідомчої координації

Головний розпорядник коштів (повна назва)

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ

Розмір бюджетного призначення згідно з кошторисом або очікувана вартість закупівлі, грн.

Джерело фінансування закупівлі

 

 

 

 

Усього:

Усього:

 

Підпис голови тендерного комітету генерального замовника ______________

 

 


 

Додаток 4

до форм Звітів про результати здійснення
процедур закупівель товарів,
робіт і послуг за державні кошти

 

Форма-4зв

 

Інформація про вибір переможців за окремими частинами предмета закупівлі

№ з/п

Найменування частини предмета закупівлі

Найнижча ціна тендерної пропозиції (з ПДВ) щодо даної частини предмета закупівлі

Найвища ціна тендерної пропозиції (з ПДВ) щодо даної частини предмета закупівлі

Ціна обраної пропозиції щодо даної частини предмета закупівлі

Інформація про переможця торгів (назва, місцезнаходження, телефон, факс) щодо даної частини предмета закупівлі

Дата укладення договору щодо даної частини предмета закупівлі

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Додаток 5

до форм Звітів про результати здійснення

процедур закупівель товарів,

робіт і послуг за державні кошти

 

Форма-5зв

 

Протокол проведення попередньої кваліфікації

№ _______ від _______________

1. Підстави для застосування попередньої кваліфікації.

2. Опис критеріїв та процедури оцінки відповідності вимогам попередньої кваліфікації.

3. Інформація про учасників попередньої кваліфікації:

Номер і дата реєстрації замовником заявки на участь

Повне найменування учасника

Місцезнаходження учасника телефон/факс

Критерії відбору та перелік поданих документів

Запити учасників попередньої кваліфікації1

Результат попередньої кваліфікації2

 

 

 

 

 

 

 

1

Зазначається стислий виклад запитів учасників щодо роз’яснення умов здійснення попередньої кваліфікації та відповідей на них у разі надання таких запитів.

2

Зазначається, задовольнив чи не задовольнив учасник вимоги щодо попередньої кваліфікації.

 

Підпис голови тендерного комітету

 

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал
stop

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте сайт Factor Увійдіть та читайте далі безкоштовно