Затверджено розпорядженням Антимонопольного комітету України від 20 червня 2006 р. № 219-р
Інструкція
щодо заповнення форми Звіту про результати здійснення процедури закупівлі в одного учасника товарів, робіт і послуг за державні кошти
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 1 серпня 2006 р. за № 911/12785
(
із змінами і доповненнями, внесеними розпорядженням Антимонопольного комітету України від 12 квітня 2007 року № 138-р)
1. Загальні положення
1.1. Звіт складається державною мовою.
1.2. Звіт складається і обов’язково подається до відповідного органу Антимонопольного комітету України протягом 10 календарних днів з дати його затвердження разом з додатками, які є невід’ємною частиною Звіту.
Звіт про закупівлю, яка здійснювалася центральними органами державної влади, направляється до центрального апарату Антимонопольного комітету України, у всіх інших випадках Звіт направляється до територіального відділення Антимонопольного комітету України, на підвідомчій території якого зареєстрований замовник.
Перелік центральних органів влади, які направляють Звіт до центрального апарату Антимоно-польного комітету України, міститься на офіційному веб-сайті Комітету (www.amc.gov.ua)
.1.3. Відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти» у Звіті про результати здійснення процедури закупівлі за цією формою, який зберігається замовником протягом трьох років, обов’язково зазначаються:
стислий опис предмета закупівлі;
найменування та адреса учасника, з яким укладено договір про закупівлю, а також ціна цього договору;
виклад причин і обставин, якими керувався замовник торгів під час обрання іншої процедури закупівлі, ніж процедура відкритих торгів, з обгрунтуванням її вибору;
у разі, якщо в результаті
процедури закупівлі не було укладено договір про закупівлю, — виклад підстав такого рішення;зупинення процедури закупівлі; склад тендерного комітету
;дата підписання договору.
2. Особливості заповнення окремих пунктів Звіту
2.1.
Щодо пункту 1 ЗвітуЩодо підпункту 1.1 Звіту. Джерело фінансування закупівлі визначається відповідно до абзацу п’ятого статті 1 Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти». Розмір бюджетного призначення або очікувана вартість закупівлі зазначається у гривнях (цифрами та словами). Якщо закупівля здійснюється на засадах міжвідомчої координації, генеральний замовник разом з формою Звіту заповнює форму - 3зв, зазначену в додатку 3 до форм Звітів.
2.2.
Щодо пункту 2 ЗвітуЩодо підпункту 2.1 Звіту. Головний розпорядник коштів зазначається відповідно до бюджетного законодавства.
Щодо підпунктів 2.2 — 2.4 Звіту. Замовник визначається відповідно до абзаців другого, третього і двад-цять четвертого статті 1 Закону України «Про закупів-лю товарів, робіт і послуг за державні кошти». При цьому замовником вважається суб’єкт, тендерний комітет якого проводить процедуру закупівлі та який є стороною договору про закупівлю.
Щодо підпункту 2.4 Звіту. Зазначається найменування населеного пункту, району, адміністративно-територіального суб’єкта (область, Автономна Республіка Крим, місто Київ або Севастополь), вулиця, номер будинку, поштовий індекс.
2.3. Щодо пункту 3 Звіту
Предмет закупівлі визначається у порядку, затвердженому Міжвідомчою комісією з питань державних закупівель
.2.4. Щодо підпункту 6.3 Звіту
Зазначається найменування населеного пункту, району, адміністративно-територіального суб’єкта (область, Автономна Республіка Крим, місто Київ або Севастополь), вулиця, номер будинку, поштовий індекс.
2.5. Щодо пунктів 8 і 9 Звіту
Якщо договір про закупівлю укладено в іноземній валюті, замовник у Звіті про результати здійснення процедури торгів повинен зазначати еквівалент вартості договору в гривнях. При цьому замовник фіксує курс іноземної валюти на дату укладення договору про закупівлю з переможцем торгів.
Якщо договір укладено на умовах, які не передбачають сплати ПДВ, замовник повинен робити примітку «(без ПДВ)»
.2.6. Щодо пункту 12 Звіту
У цьому пункті замовник зазначає необхідні, з точки зору замовника, зауваження та коментарі.
Державний уповноважений
М. Бараш
Додаток 1 до форм Звітів про результати
Форма-1зв
Перелік відхилених тендерних пропозицій
Підпис голови тендерного комітету _____________________________
|
Державний уповноважений М. Бараш
Додаток 2 до форм Звітів про результати здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти
Форма-2зв
Скарги (позови), подані під час проведення процедури закупівлі
Підпис голови тендерного комітету ___________________
|
Додаток 3 до форм Звітів про результати здійснення
Форма-3зв
Інформація щодо розпорядників бюджетних коштів,
Підпис голови тендерного комітету генерального замовника ______________
|
Додаток 4 до форм Звітів про результати здійснення
Форма-4зв
Інформація про вибір переможців за окремими частинами предмета закупівлі
|
Додаток 5 до форм Звітів про результати здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти
Форма-5зв
Протокол проведення попередньої кваліфікації № _______ від _______________ 1. Підстави для застосування попередньої кваліфікації. 2. Опис критеріїв та процедури оцінки відповідності вимогам попередньої кваліфікації. 3. Інформація про учасників попередньої кваліфікації:
1 Зазначається стислий виклад запитів учасників щодо роз’яснення умов здійснення попередньої кваліфікації та відповідей на них у разі надання таких запитів.2 Зазначається, задовольнив чи не задовольнив учасник вимоги щодо попередньої кваліфікації.
Підпис голови тендерного комітету
|