Теми статей
Обрати теми

Участь у виставках оподатковується податком з реклами

Редакція ПБО
Лист від 08.12.2005 р. № 12060/6/15-0316

Участь у виставках оподатковується податком з реклами

Лист Державної податкової адміністрації України
від 08.12.2005 р. № 12060/6/15-0316

(витяг)

 

Державна податкова адміністрація України розглянула лист <...> щодо деяких питань оподаткування і повідомляє.

Відповідно до підпункту 5.2.1 пункту 5.2 статті 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» (далі — Закон) до складу валових витрат включаються суми будь-яких витрат, сплачені (нараховані) протягом звітного періоду у зв’язку з підготовкою, організацією, веденням виробництва, продажем продукції (робіт, послуг) та охороною праці.

Законом України «Про рекламу» визначено, що реклама — це інформація про особу чи товар, поширена в будь-якій формі та будь-яким способом і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару.

Згідно з підпунктом 5.4.4 ст. 5 Закону до валових витрат платника податку відносяться витрати на проведення передпродажних та рекламних заходів щодо товарів (робіт, послуг), які продаються (надаються) такими платниками податку.

Частиною 2 статті 2 Закону України «Про рекламу» визначено, що дія цього Закону не поширюється на відносини, пов’язані з розповсюдженням інформації, обов’язковість розміщення та оприлюднення якої визначено іншими законами України.

Частиною 7 статті 8 Закону України «Про рекламу» визначено, що розміщення інформації про виробника товару та/або товар у місцях, де цей товар реалізується або надається споживачу, не вважається рекламою.

Отже, розповсюдження інформації, обов’язковість розміщення та оприлюднення якої визначено законами України, та розміщення інформації про виробника товару та/або товар у місцях, де цей товар реалізується або надається споживачу, не належить до реклами, але належить до підготовки та організації ведення виробництва, і тому витрати з розповсюдження та розміщення такої інформації відносяться до валових витрат підприємства згідно з підпунктом 5.2.1 пункту 5.2 статті 5 Закону.

Щодо обкладення місцевими податками і зборами підприємства, яке готується взяти участь у виставці для реклами продукції, то відповідно до статті 11 Декрету Кабінету Міністрів України від 20.05.93 № 56-93 (зі змінами та доповненнями) об’єктом податку з реклами є вартість послуг з установлення та розміщення реклами.

Платниками податку з реклами є юридичні особи та громадяни.

Податок з реклами сплачується з усіх видів оголошень та повідомлень, що передають інформацію в комерційних цілях за допомогою засобів масової інформації, преси, телебачення, афіш, плакатів, рекламних щитів, інших технічних засобів, майна та одягу; на вулицях, магістралях, майданах, будинках, транспорті та в інших місцях.

Граничний розмір податку з реклами не має перевищувати 0,1 відсотка вартості послуг за розміщення разової реклами і 0,5 відсотка за розміщення реклами на тривалий час.

Податок з реклами сплачується при оплаті послуг з установлення та розміщення реклами.

Виходячи з наведеного

участь підприємства у виставках є одним з видів рекламних заходів. Вартість участі у виставках є об’єктом обкладення податком з реклами і нараховує його та сплачує до бюджету організатор виставки.

<...>

Заступник голови Б. Горбанський

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі