Теми
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Податок з реклами можна сплачувати з різниці між сумою податку, одержаної від замовника та сумою податку, перерахованої підрядчику

Редакція ПБО
Податки & бухоблік Жовтень, 2007/№ 80
В обраному У обране
Друк
Лист від 24.09.2002 р. № 6303/6/15-3416

Податок з реклами можна сплачувати з різниці між сумою податку, одержаної від замовника та сумою податку, перерахованої підрядчику

Лист Державної податкової адміністрації України від 24.09.2002 р. № 6303/6/15-3416

 

ДПАУ розглянула лист про порядок обчислення і сплати податку з реклами і повідомляє.

Відповідно до ст. 11 Декрету КМУ від 20.05.93 р. № 56-93 «Про місцеві податки і збори» об’єктом податку з реклами (далі — ПЗР) є вартість послуг за встановлення та розміщення реклами. Платниками ПЗР є юридичні особи та громадяни. ПЗР сплачується з усіх видів оголошень і повідомлень, які передають інформацію з комерційною метою за допомогою засобів масової інформації, преси, телебачення, афіш, плакатів, рекламних щитів, інших технічних засобів, майна та одягу; на вулицях, магістралях, майданах, будинках, транспорті та в інших місцях.

Граничний розмір ПЗР не повинен перевищувати 0,1 % вартості послуг за розміщення одноразової реклами та 0,5 % за розміщення реклами на тривалий час. ПЗР сплачується під час оплати послуг за встановлення та розміщення реклами.

У разі, якщо рекламні агентства здійснюють рекламні операції з рекламодавцями чи з виробниками реклами або їх співвиконавцями на підставі договорів підряду на виконання рекламних робіт (послуг), то рекламні агентства нараховують та виділяють в документах рекламодавцям ПЗР з загальної вартості реклами. При цьому

сплата до місцевого бюджету ПЗР рекламними агентствами за такими договорами проводиться з різниці між сумою ПЗР, нарахованою і виділеною рекламодавцю в актах (звітах) чи платіжних документах, та сумою ПЗР, фактично сплаченою підрядчикам (виробникам або їх співвиконавцям) за отриману від них рекламу.

Обов’язковою умовою цього є виділення підрядчиками (виробниками реклами або їх співвиконавцями) рекламним агентствам

в первинних документах суми ПЗР окремим рядком. У разі якщо в первинних документах підрядчика відсутні виділені суми ПЗР, то рекламні агентства сплачують ПЗР з усього об’єму реклами, виконаної для рекламодавця.

Заступник голови Г. Оперенко

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал
stop

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте сайт Factor Увійдіть та читайте далі безкоштовно