Теми
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Податок з реклами: до якого бюджету сплачувати?

Редакція ПБО
Податки & бухоблік Жовтень, 2007/№ 80
В обраному У обране
Друк
Відповідь на запитання

Податок з реклами: до якого бюджету сплачувати?

 

До якого з місцевих бюджетів слід перераховувати податок з реклами, якщо розповсюджувача реклами зареєстровано в одній адміністративно-територіальній одиниці, а рекламні послуги він надає на території іншої?

(м. Київ)

 

Статтею 1

Декрету № 56-93 податок з реклами віднесено до місцевих податків і зборів. Відповідно до ст. 19 цього ж Декрету місцеві податки і збори перераховуються до бюджетів місцевого самоврядування в порядку, визначеному Радами народних депутатів, якими вони встановлюються.

Є підстави припустити, що у запитанні йдеться про зовнішню рекламу, для розміщення якої необхідно отримати відповідний дозвіл від виконавчого органу сільської, селищної, міської рад у порядку, розробленому цим органом на підставі

Типових правил № 2067. Отже, читачу, який поставив запитання, у першу чергу слід звернутися до положення про податок з реклами, затвердженого місцевою радою тієї територіальної громади, де розміщуватиметься реклама. Разом з тим слід ураховувати і регіональне положення, прийняте органом місцевого самоврядування за місцем реєстрації розповсюджувача реклами. При цьому в разі суперечності між ними, на наш погляд, пріоритет слід віддавати останньому з них.

Для прикладу можна навести, як врегульоване це питання

в м. Києві. Так, відповідно до Положення № 360/520 рекламодавці при оплаті послуг сплачують податок, а розповсюджувачі вносять його до районного бюджету за місцем своєї реєстрації. А податок з реклами за право тимчасового використання місць для розміщення об’єктів зовнішньої реклами та реклами на транспорті, сплачений підприємством за розміщені рекламні носії, одержує уповноважений виконавчий орган Київради та перераховує до відповідних районних бюджетів за місцем розташування цих носіїв. Розрахунок сплати податку подається до податкової інспекції за місцем реєстрації платника протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного місяця.

Якщо ж суб’єкт підприємницької діяльності

не зареєстрований у м. Києві, але розміщує на його території об’єкти реклами, то відповідний податок сплачується до районних бюджетів за місцем розташування зовнішньої реклами, а розрахунок сплати податку подається до податкової інспекції також за місцем розміщення об’єктів реклами. При цьому подавати звіт до місцевої ДПІ вже не потрібно (хоча не виключено, що податковий орган за місцем реєстрації платника зажадає копію такого розрахунку, але винятково в довідкових цілях).

Ігор Хмелевський, економіст-аналітик

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал
stop

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте сайт Factor Увійдіть та читайте далі безкоштовно