Теми
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Оголошення про кадрові вакансії: чи буде податок з реклами?

Редакція ПБО
Податки & бухоблік Жовтень, 2007/№ 80
В обраному У обране
Друк
Відповідь на запитання

Оголошення про кадрові вакансії: чи буде податок з реклами?

 

Чи сплачується податок з реклами при розміщенні оголошень про існуючі на підприємстві вакансії?

(м. Харків)

 

Об’єктом податку з реклами є вартість послуг з установлення та розміщення реклами (

ст. 11 Декрету № 56-93). Податок з реклами сплачується з усіх видів оголошень та повідомлень, що передають інформацію з комерційною метою за допомогою засобів масової інформації, преси, телебачення, афіш, плакатів, рекламних щитів, інших технічних засобів, майна та одягу; на вулицях, магістралях, площах, будинках, транспорті та в інших місцях.

Відповідно до визначення, що міститься у

ст. 1 Закону про рекламу, реклама — це інформація про особу чи товар, поширена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару. При цьому:

— товар — будь-який предмет господарського обігу, у тому числі продукція, роботи, послуги, цінні папери, об’єкти права інтелектуальної власності;

особа — фізична особа, у тому числі суб’єкт підприємницької діяльності, юридична особа будь-якої форми власності, представництво нерезидента в Україні.

Керуючись наведеним визначенням, можна зробити висновок:

будь-яка поширювана інформація, що містить назву торговельної марки, підприємства, установи, організації або товару є рекламою.

Отже, різного роду оголошення про приймання на роботу, про існуючі вакансії на підприємстві, про оголошення конкурсу на заміщення тієї чи іншої посади тощо не повинні розглядатися як рекламні, якщо з їх змісту не можна ідентифікувати особу, яка дає таке оголошення.

Наприклад, оголошення типу «Великій торговельній фірмі потрібні...» або «Оголошується набір робочих усіх спеціальностей для роботи вахтовим методом» не вважаються рекламними в розумінні

Закону про рекламу, оскільки не містять будь-якої інформації про особу чи товар. Водночас, повідомлення на кшталт «ПП «Вимпел» прийме на роботу програміста» буде рекламним, оскільки крім основної своєї мети (пошук працівника необхідної кваліфікації) містить інформацію, що формує або підтримує обізнаність споживачів реклами про конкретну юридичну особу.

Ігор Хмелевський, економіст-аналітик

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал
stop

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте сайт Factor Увійдіть та читайте далі безкоштовно