Теми статей
Обрати теми

Застосування КЕКВ. Перерахування коштів балансоутримувачу об’єктів благоустрою

Редакція ПБО
Відповідь на запитання

Застосування кекв

 

Перерахування коштів балансоутримувачу об’єктів благоустрою

 

Виконавчий комітет міської ради виділяє бюджетні кошти на благоустрій міста згідно із затвердженою Програмою. При цьому кошти перераховуються безпосередньо комунальному підприємству (небюджетній установі), яке є балансоутримувачем об’єктів благоустрою. Просимо надати роз’яснення, за яким кодом економічної класифікації перерахувати кошти на благоустрій міста.

(Київська обл.)

 

Правові, економічні, екологічні, соціальні та організаційні засади благоустрою населених пунктів визначено

Законом України «Про благоустрій населених пунктів» від 06.09.2005 р. № 2807-IV.

Під

благоустроєм населених пунктів розуміють комплекс робіт з інженерного захисту, розчищення, осушення та озеленення території, а також соціально-економічних, організаційно-правових та екологічних заходів із покращання мікроклімату, санітарного очищення, зниження рівня шуму тощо, що здійснюються на території населеного пункту з метою її раціонального використання, належного утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля.

Згідно зі

ст. 10 Закону про благоустрій до повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить визначення на конкурсних засадах підприємств, установ, організацій (балансоутримувачів), відповідальних за утримання об’єктів благоустрою.

Для забезпечення належного утримання та своєчасного ремонту таких об’єктів власник за поданням їх балансоутримувача щорічно затверджує заходи з утримання та ремонту на наступний рік. Кошти на виконання заходів повинні передбачатись у місцевому бюджеті, а фінансування здійснюватись відповідно до затверджених місцевих програм з благоустрою населених пунктів.

Оскільки в запитанні зазначено, що розпорядник бюджетних коштів перераховує кошти безпосередньо комунальному підприємству — балансоутримувачу, то йому необхідно включити його у свою мережу

як одержувача.

При цьому кошти бюджету, які отримують юридичні особи, що не мають статусу бюджетної установи (одержувача), надаються їм лише через розпорядника бюджетних коштів і повинні бути враховані в показниках його зведеного кошторису та плану асигнувань.

Згідно з роз’ясненнями

відповідні бюджетні асигнування повинні здійснюватись за КЕКВ 1310 «Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» на рахунки, відкриті в органах Державного казначейства України.

За зазначеним кодом одержувачі бюджетних коштів здійснюють тільки поточні видатки, а капітальні видатки плануються та виділяються за

КЕКВ 2410 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)».

Віднесення робіт з ремонту та утримання об’єктів благоустрою до поточних або капітальних видатків залежить від спрямування та обсягів необхідних робіт.

Порядком проведення ремонту та утримання об’єктів міського благоустрою, затвердженим наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 р. № 154, передбачено такий розподіл робіт залежно від їх обсягу та змісту:

 

Вид робіт

Зміст робіт

Номенклатура робіт

1

2

3

Утримання

Роботи з утримання об’єктів міського благоустрою полягають у регулярному проведенні заходів щодо запобігання передчасному зносу об’єктів, забезпечення нормальних умов їх функціонування та утримання

Додаток 5


до Порядку

Поточний ремонт (ремонт вулично-дорожньої мережі та штучних споруд поділяється на середній та дрібний)

До поточного ремонту об’єктів міського благоустрою (крім вулично-дорожньої мережі та штучних споруд) належать роботи, спрямовані на запобігання дрібним деформаціям і пошкодженням об’єктів міського благоустрою на негайну їх ліквідацію.
До поточного ремонту вулично-дорожньої мережі та штучних споруд належать такі роботи:
а) середній ремонт — роботи, пов’язані з періодичним відновленням шару зносу дорожнього покриття, забезпеченням достатньої його жорсткості та рівності, поліпшенням експлуатаційних якостей елементів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд, а також роботи з відновлення елементів та конструкцій штучних споруд, які безпосередньо зазнають льодових та хвилевих впливів;
б) дрібний ремонт — роботи, спрямовані на запобігання дрібним деформаціям і пошкодженням вулично-дорожньої мережі та штучних споруд і на негайну їх ліквідацію

Додаток 3


до Порядку

Капітальний ремонт

До капітального ремонту об’єктів міського благоустрою належать роботи, спрямовані на відновлення їх експлуатаційних характеристик, збільшення міцності та несучої здатності конструктивних елементів, а також збільшення габаритів об’єктів і окремих їх частин у межах норм

Додаток 1


до Порядку

 

Організаційні взаємовідносини між органами Державного казначейства України, місцевими фінансовими органами, розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів регламентовано

Порядком казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженим наказом Державного казначейства України від 04.11.2002 р. № 205.

Цим документом передбачено, що одержувачам коштів місцевого бюджету для здійснення видатків необхідно подати до органу Державного казначейства України

план використання бюджетних коштів, який затверджується керівником за погодженням з розпорядником коштів. План використання бюджетних коштів є основним плановим документом, відповідно до якого здійснюються видатки.

Оплата рахунків одержувачів здійснюється в аналогічному порядку, передбаченому для розпорядників бюджетних коштів. Видатки здійснюються лише за наявності в обліку органів Державного казначейства України зобов’язань, фінансових зобов’язань та залишків коштів на рахунках одержувачів коштів за відповідними кодами економічної класифікації.

Комунальне підприємство — балансоутримувач забезпечує належне утримання та своєчасний ремонт об’єкта благоустрою власними силами, а також може на конкурсних засадах залучати для цього інші підприємства, установи, організації.

Здійснюючи видатки, одержувач бюджетних коштів в обов’язковому порядку повинен дотримуватись тендерного законодавства, якщо річна очікувана вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує порогові показники, установлені

ст. 2 Закону № 1490-III.

Тетяна Іванова, перший заступник начальника управління Державного казначейства
в Харківській області

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі