Теми
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Застосування КЕКВ. Утримання та ремонт вулично-дорожньої мережі

Редакція ПБО
Податки & бухоблік Вересень, 2007/№ 72
В обраному У обране
Друк
Відповідь на запитання

Утримання та ремонт вулично-дорожньої мережі

 

За рахунок коштів дорожнього фонду міського бюджету здійснюється поточний ремонт доріг, які знаходяться на балансі комунального підприємства. Як правильно здійснювати видатки виконавчому комітету міської ради: безпосередньо оплачувати виконані роботи або перераховувати кошти комунальному підприємству для здійснення розрахунків з виконавцями?

(Київська обл.)

 

Вулично-дорожня мережа — це призначена для руху транспортних засобів і пішоходів мережа вулиць, доріг загального користування, внутрішньоквартальних та інших проїздів, тротуарів, пішохідних і велосипедних доріжок, а також набережні, майдани, вуличні автомобільні стоянки з інженерними та допоміжними спорудами, технічними засобами організації дорожнього руху.

Така мережа відноситься до об’єктів міського благоустрою і відповідно до повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів може на конкурсних засадах передаватись балансоутримувачам таких об’єктів.

Управління функціонуванням та розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів здійснюється відповідними органами місцевого самоврядування, у віданні яких вони перебувають.

Відповідні ради затверджують місцеві програми та заходи благоустрою населених пунктів, забезпечують їх виконання, а також створюють у разі необхідності органи і служби для забезпечення здійснення з іншими суб’єктами комунальної власності благоустрою населених пунктів.

Сільські, селищні, міські, районні в містах (у разі їх створення) ради та їх виконавчі органи самостійно розпоряджаються коштами відповідних місцевих бюджетів, визначають напрями їх використання.

Фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг міст та інших населених пунктів здійснюється за рахунок бюджетів міст та інших населених пунктів, а також інших джерел фінансування, визначених законодавством.

Згідно зі

ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.97 р. № 280/97-ВР до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад відноситься можливість створення цільових фондів, які є складовою спеціального фонду місцевого бюджету. У разі створення дорожніх фондів порядок їх формування та використання визначається положенням про ці фонди, що затверджується відповідною місцевою радою.

Бюджетне фінансування ремонту вулично-дорожньої мережі може здійснюватись

різними способами.

Так, замовниками робіт з будівництва, реконструкції і ремонту автомобільних доріг комунальної власності можуть виступати

безпосередньо виконавчі органи місцевих рад (розпорядники бюджетних коштів).

Згідно з

Порядком державного фінансування капітального будівництва, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764, замовник — це юридична або фізична особа, яка замовляє виконання робіт, поставку продукції, надання послуг, пов’язаних з капітальним будівництвом, організовує проведення торгів (тендерів), укладає договори (контракти), контролює хід будівництва та здійснює технічний нагляд за ним, проводить розрахунки за поставлену продукцію, виконані роботи, надані послуги, приймає закінчені роботи.

Ремонт і утримання міських доріг повинні здійснюватися відповідно до вимог нормативно-технічних документів, Державних стандартів України з організації експлуатаційних робіт на міських вулицях та дорогах, проектно-кошторисної документації, технологічних карт на окремі види робіт.

Для утримання та ремонту вулично-дорожньої мережі виконавчому комітету міської ради необхідно планувати та здійснювати видатки за всіма кодами економічної класифікації видатків виходячи з економічної суті платежів.

Відповідно до

Роз’яснень, а також до роз’яснень, наданих Державним казначейством України в листі від 24.02.2007 р. № 3.4-13-3/636, залежно від виду роботи з благоустрою вулично-дорожньої мережі класифікуються так:

за КЕКВ 1139 проводяться видатки на розмітку вулиць, установку огорожі;

за КЕКВ 1165 проводяться видатки на утримання доріг у чистоті;

за КЕКВ 1137 проводяться видатки по поточному ремонту доріг.

Якщо виконавцем або замовником ремонту вулично-дорожньої мережі органами місцевого самоврядування визначено

комунальне підприємство — балансоутримувач, то воно повинно отримувати фінансування від розпорядника бюджетних коштів як одержувач.

Балансоутримувач вулично-дорожньої мережі може також на конкурсних засадах залучати для цього інші підприємства, установи, організації.

У цьому випадку бюджетні асигнування повинні виділятись

за КЕКВ 1310 «Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» на рахунки, відкриті в органах Державного казначейства. За зазначеним кодом здійснюються поточні платежі юридичним особам, які включають субсидії госпрозрахунковим підприємствам, субсидії на покриття збитків; державну підтримку підприємств; приріст обігових коштів (в тому числі шляхом внесків до статутних фондів).

Тетяна Іванова, перший заступник начальника управління Державного казначейства
в Харківській області

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал
stop

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте сайт Factor Увійдіть та читайте далі безкоштовно