Теми
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Строк служби РРО

Редакція ПБО
Податки & бухоблік Квітень, 2008/№ 33
В обраному У обране
Друк
Відповідь на запитання

Строк служби РРО

 

Наше підприємство отримало повідомлення від податкової інспекції про закінчення строку служби РРО. Реєстратор працює нормально, фіскальну пам’ять повністю не заповнено. Чи можна продовжувати використовувати такий РРО?

(м. Харків)

 

На жаль, такий реєстратор розрахункових операцій у фіскальному режимі більше застосовувати не можна.

Пункт 2.12

Порядку застосування РРО передбачає примусове скасування реєстрації РРО (серед інших підстав) у разі закінчення строку служби, установленого в технічній документації.

За відсутності в технічній документації відомостей про строк служби РРО, на думку Держпідприємництва (див.

лист від 26.11.2003 р. № 6852) необхідно керуватися Порядком доопрацювання електронних контрольно-касових апаратів, затвердженим рішенням Державної комісії з питань упровадження електронних систем та засобів контролю і управління товарним та грошовим обігом при КМУ від 30.11.99 р. № 11, п. 1.5 якого передбачено: якщо в експлуатаційній документації строк служби РРО не зазначено, то він становить 7 років з моменту введення в експлуатацію, але не більше 9 років від дати випуску.

Податковий орган за місцем реєстрації РРО повинен попередити платника

за місяць до закінчення строку служби РРО про необхідність скасування його реєстрації (п. 2.13 Порядку застосування РРО). Для скасування реєстрації необхідно зняти з обліку РРО (якщо він перебував на обліку в податковому органі за місцем проведення операцій), про що робиться відмітка в реєстраційному посвідченні, а також розпломбувати його в центрі сервісного обслуговування.

До податкової інспекції за місцем реєстрації РРО необхідно подати заяву довільної форми, повернути реєстраційне посвідчення та надати довідку про опломбування РРО (видану центром сервісного обслуговування). На підставі зазначених документів у книзі реєстрації РРО робиться відповідна відмітка і платнику видається

довідка про скасування реєстрації РРО.

Якщо

після попередження про примусове скасування реєстрації РРО платник не починає процедуру скасування або його немає за місцем знаходження (проживання), то через місяць після закінчення строку служби у книзі обліку РРО в органах ДПС робиться відповідний запис, після чого реєстрація РРО вважається скасованою.

Якщо ж таке попередження про примусове скасування реєстрації не отримано, то суб’єкт господарювання може продовжувати користуватися РРО, оскільки законодавство не зобов’язує його контролювати строки служби.

Микола Шпакович, економіст-аналітик

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал
stop

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте сайт Factor Увійдіть та читайте далі безкоштовно