Теми статей
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Щодо застосування законодавства у сфері державних закупівель

Редакція ПБО
Податки & бухоблік Червень, 2008/№ 49
Друк
Лист від 06.05.2008 р. № 77-27/263

Щодо застосування законодавства у сфері державних закупівель

 

Лист-роз’яснення Міністерства економіки України від 06.05.2008 р. № 77-27/263

 

Мінекономіки на численні звернення щодо надання роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель повідомляє.

Відповідно до підпункту 12 пункту 2 Тимчасового положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2008 № 274 (далі — Тимчасове положення) до терміну «

роботи» відноситься будь-яка діяльність, пов’язана з проектуванням, будівництвом нових, розширенням, реконструкцією, капітальним ремонтом та реставрацією існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, технічним оснащенням діючих підприємств, а також супровідні послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші, якщо вартість виконання зазначених послуг не перевищує вартості самого будівництва.

Пунктом 4 Тимчасового положення встановлено, що визначення предмета закупівлі

робіт здійснюється на основі Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000 (далі — Правила), а також Відомчих будівельних норм ВБН Г.1-218-182:2006 «Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування».

При цьому

об’єктом будівництва є кожна відокремлена будівля (виробничий корпус або цех, склад, житловий будинок тощо) чи споруда (міст, тунель, платформа, дорога тощо) з усіма улаштуваннями (галереями, естакадами тощо), монтаж устаткування, меблів, інвентарю, підсобних та допоміжних пристроїв, що є невід’ємними від неї, а також за потреби з інженерними мережами, які прилягають до неї. На будівництво об’єкта повинен бути складений окремий проект і кошторис або кошторисний розрахунок (об’єктний кошторис або об’єктний кошторисний розрахунок).

При складанні кошторису або кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва (об’єктний кошторис або об’єктний кошторисний розрахунок) слід враховувати, що згідно з Правилами

об’єктні кошториси об’єднують у своєму складі на об’єкт у цілому дані з локальних кошторисів, а об’єктні кошторисні розрахунки об’єднують у своєму складі на об’єкт у цілому дані з локальних кошторисних розрахунків і локальних кошторисів та підлягають уточненню (пп. 2.2.3, 2.2.4 пункту 2.2 розділу 2 Правил).

Таким чином, на основі Правил та згідно з Тимчасовим положенням предмет закупівлі робіт визначається по об’єктах будівництва і на кожен із таких об’єктів будівництва складається окремий об’єктний кошторис або об’єктний кошторисний розрахунок.

На окремі види робіт складаються локальні кошториси або локальні кошторисні розрахунки, дані з яких об’єднуються при складанні об’єктних кошторисів або об’єктних кошторисних розрахунках (пп. 2.2.1, 2.2.2 пункту 2.2 розділу 2 Правил).

Ураховуючи наведене, замовники при закупівлі за державні кошти

робіт мають керуватися вимогами вищезазначених нормативно-правових актів та цим роз’ясненням.

Заступник міністра економіки України Ю. Вітренко

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі