Пошта редакції. Дві точки продажу — два патенти

Редакція ПБО
Податки & бухоблік Квітень, 2009/№ 27
В обраному У обране
Друк
Відповідь на запитання

Дві точки продажу — два патенти

 

Підприємство, що займається торгівлею, має дві точки продажу товарів. Скільки патентів потрібно придбавати?

(м. Ізюм)

 

Кількість патентів

, необхідна для здійснення підприємницької діяльності, що підлягає патентуванню, залежить від кількості структурних (відокремлених) підрозділів СПД, а також від кількості видів діяльності, що підлягають патентуванню, які здійснюються в одному приміщенні або пункті продажу.

Згідно з

п. 3 ст. 3 Закону про патентування під пунктами продажу товарів (торговельними точками) слід розуміти:

— магазини та інші торговельні точки, які знаходяться в окремих приміщеннях, будівлях або їх частинах і мають торговельний зал для покупців або використовують для торгівлі його частину;

— кіоски, палатки та інші малі архітектурні форми, які займають окремі приміщення, але не мають вбудованого торговельного залу для покупців;

— автомагазини, розвозки та інші види пересувної торговельної мережі;

— лотки, прилавки та інші види торговельних точок у відведених для торговельної діяльності місцях, крім лотків, прилавків, що надаються в оренду суб’єктам підприємницької діяльності — фізичним особам та знаходяться в межах спеціалізованих підприємств сфери торгівлі — ринків усіх форм власності;

— стаціонарні, малогабаритні та пересувні автозаправні станції, заправні пункти, які здійснюють торгівлю нафтопродуктами та стиснутим газом;

— фабрики-кухні, фабрики-заготівельні, їдальні, ресторани, кафе, закусочні, бари, буфети, відкриті літні майданчики, кіоски та інші пункти громадського харчування;

— оптові бази, склади-магазини або інші приміщення, які використовуються для здійснення оптової торгівлі за готівкові кошти, інші готівкові платіжні засоби та з використанням кредитних карток.

У разі, коли суб’єкт підприємницької діяльності має структурні (відокремлені) підрозділи, торговий патент отримується окремо для кожного структурного (відокремленого) підрозділу (торговельної точки).

Таким чином, підприємство, яке має дві торговельні точки, зобов’язане придбати два торгові патенти — по одному на кожний пункт продажу

. Причому звертатися за патентом для кожної торговельної точки (пункту продажу) підприємству слід до податкового органу за місцем знаходження кожної торговельної точки.

 

Наталія Дзюба, економіст-аналітик

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
Завантажуйте наш мобільний додаток iFactor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити!
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд