Теми статей
Обрати теми

Новини законодавства. Мінекономіки дещо змінив порядок оскарження процедури держзакупівель

Редакція ПБО
Новини від 13.10.2009 р. № 1125

Мінекономіки дещо змінив порядок оскарження процедури держзакупівель

 

Наказом Міністерства економіки України від 13.10.2009 р. № 1125

унесено зміни до Порядку розгляду скарг, поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю, затвердженого наказом Мінекономіки від 30.01.2009 р. № 65.

Так, зокрема, змінено вимоги щодо інформації, яка вказується у скарзі. Відповідно до змін, скарга (або додатки до неї) повинна містити:

— найменування та місцезнаходження учасника та замовника;

— відомості про процедуру закупівлі (вид процедури, предмет закупівлі, номер оголошення та номер інформаційного бюлетеня «Вісник державних закупівель», у якому було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі;

— викладення змісту підстав, у зв’язку з якими подається скарга; посилання на порушення замовником вимог законодавства у сфері державних закупівель або неправомірні рішення, дії чи бездіяльність замовника, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати.

До скарги додаються документи (за наявності), що підтверджують порушення замовником вимог законодавства у сфері державних закупівель або неправомірність рішень, дій чи бездіяльності замовника, а також документ, що підтверджує подання учасником тендерної (цінової) пропозиції.

Також із

Порядку виключено низку вимог щодо оформлення скарги та подальших дій скаржника при визнанні Мінекономіки результатів процедури закупівлі недійсними тощо.

Наказ набув чинності

з 22 листопада 2009 року.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі