Деякі питання адміністрування податку на додану вартість

Редакція ПБО
Податки & бухоблік Вересень, 2009/№ 78
В обраному У обране
Друк
Розпорядження від 09.09.2009 р. № 1120-

Кабінет Міністрів України

 

Деякі питання адміністрування податку на додану вартість*

Розпорядження від 9 вересня 2009 р. № 1120-р

 

1.

Визнати такими, що втратили чинність, пункт 2 розпорядження Кабінету Міністрів України від 1 липня 2009 р. № 757 «Деякі питання адміністрування податків, зборів (обов’язкових платежів)» (Офіційний вісник України, 2009 р., № 52, ст. 1797) та розпорядження Кабінету Міністрів України від 17 липня 2009 р. № 838 «Про врегулювання деяких питань адміністрування податку на додану вартість» (Офіційний вісник України, 2009 р., № 55, ст. 1919).

2. У разі виникнення у платника податку права на

податковий кредит на підставі податкових накладних, отриманих у попередніх звітних періодах, платник самостійно в установлений Законом України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» строк вносить у декларацію з податку на додану вартість відомості, зазначені у такій податковій накладній та реєстрі отриманих і виданих податкових накладних, відповідно до підпункту 7.2.8 пункту 7.2 статті 7 Закону України «Про податок на додану вартість».

Нарахування податкового кредиту з використанням податкової накладної, отриманої у попередніх звітних періодах, з порушенням вимог підпункту 7.5.1

пункту 7.5 статті 7 Закону України «Про податок на додану вартість» є підставою для проведення позапланової виїзної перевірки такого платника податку органами державної податкової служби.

3. Органи державної податкової служби в разі встановлення факту виписування податкових накладних, згідно з якими платник податку на додану вартість — постачальник товарів (робіт, послуг)

не задекларував податкові зобов’язання, мають право вжити заходів для анулювання реєстрації такого платника відповідно до Закону України «Про податок на додану вартість».

Платник податку має право оскаржити

в установленому законодавством порядку рішення про анулювання реєстрації в Міжвідомчій експертній раді з вирішення спірних питань щодо застосування податкового законодавства та у суді.

У разі оскарження платником податку рішення про анулювання реєстрації у зазначеній Міжвідомчій раді його дія зупиняється на строк, необхідний для розгляду відповідної скарги, але не більш як на

30 календарних днів, а в разі оскарження рішення в суді — до набрання рішенням суду законної сили.

 

Прем’єр-міністр України Ю. Тимошенко

 

* Це розпорядження в основній частині дублює свій проект (див. «Податки та бухгалтерський облік», 2009, № 75, с. 4). Тому не станемо повторювати наш минулий коментар, відзначимо лише важливу відмінність: у розпорядженні не вказано конкретний строк для оскарження рішення про анулювання реєстрації платником ПДВ. Гадаємо, орієнтуватись потрібно на ст. 17 Закону України «Про звернення громадян» (якщо рішення оскаржується у Міжвідомчій раді) та на ст. 99 КАСУ (якщо воно оскаржується у суді). Крім того, відрізняються і строки зупинення дії рішення про анулювання реєстрації платником ПДВ при його оскарженні. —

Прим. ред.
Оформи передплату та читай все Передплатити журнал

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
Завантажуйте наш мобільний додаток iFactor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити!
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд