Теми статей
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Про первинні документи, що підтверджують господарські операції

Редакція ПБО
Податки & бухоблік Серпень, 2010/№ 62
Друк
Лист від 27.11.2006 р. № 31-34000-20-23/25136

Про первинні документи, що підтверджують господарські операції

Лист Міністерства фінансів України від 27.11.2006 р. № 31-34000-20-23/25136

(витяг)

 

Міністерство фінансів України у зв’язку зі зверненням <…> повідомляє.

<…>

[2.] Відповідно до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та пунктом 2.1 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95 р. № 88,

первинними документами є письмові свідоцтва, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.

Рахунок (рахунок-фактура) за своїм призначенням не відповідає ознакам первинного документа

, оскільки ним не фіксується будь-яка господарська операція, розпорядження чи дозвіл на проведення господарської операції, а він має тільки інформаційний характер. Форма рахунка (рахунка-фактури) не належить до типових форм, що затверджуються Держкомстатом, застосування неї нормативно-правовими актами не передбачено, тому при складанні такого документа слід керуватися нормами зазначеного Закону України.

<…>

[4.] Відповідно до частини 3 статті 8 зазначеного Закону України

відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах несе власник (власники) або уповноважений орган (посадова особа), який здійснює керівництво підприємством відповідно до законодавства та установчих документів.

Відповідальність за несвоєчасне складання

документів, за недостовірність даних, наведених у первинних документах, несуть особи, які склали та підписали ці документи. Крім того, відповідно до пункту 2.15 зазначеного Положення первинні документи підлягають обов’язковій перевірці працівниками, які ведуть бухгалтерський облік, за формою і змістом, тобто перевіряються наявність у документі обов’язкових реквізитів та відповідність господарської операції діючому законодавству, логічна ув’язка окремих показників.

<…>

 

Заступник міністра Т. Єфименко

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі