Теми статей
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Випадки відмови Держцінінспекцією в наданні висновку при зміні цін

Редакція ПБО
Податки & бухоблік Грудень, 2010/№ 98
Друк
Лист від 27.10.2009 р. № 200/7-6/5099

Випадки відмови Держцінінспекцією в наданні висновку при зміні цін

Лист Державної інспекції з контролю за цінами від 27.10.2009 р. № 200/7-6/5099

 

На виконання доручення Міністерства економіки України від 22.10.2009 р. № 14/64021-09 Державна інспекція з контролю за цінами розглянула звернення <…> щодо надання роз’яснення та повідомляє.

Постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2008 р. № 373 «Про затвердження Порядку формування цін на продовольчі товари, щодо яких запроваджено державне регулювання» урегульовано питання економічної обґрунтованості рівнів цін на окремі продовольчі товари, щодо яких запроваджено державне регулювання.

Постановою Кабінету Міністрів від 17.10.2007 р. № 1222 «Про затвердження Порядку декларування зміни оптово-відпускних цін на продовольчі товари», зі змінами та доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 06.08.2008 р. № 709 «Про внесення змін до Порядку декларування зміни оптово-відпускних цін на продовольчі товари», визначено механізм попереднього декларування зміни оптово-відпускних цін на окремі продукти харчування в разі якщо такі ціни збільшуються протягом місяця більше ніж на 1 відсоток.

Пунктами 3, 4 Порядку декларування зміни оптово-відпускних цін на продовольчі товари визначено перелік та строки подання документів, які необхідно подати територіальним органам Держцінінспекції для отримання висновків щодо економічного обґрунтування рівнів оптово-відпускних цін на продовольчі товари, зміни на які підлягають декларуванню.

Пунктом 5 зазначеного Порядку встановлено, що

підставою для відмови територіальних органів Держцінінспекції в наданні висновків щодо економічного обґрунтування рівнів оптово-відпускних цін на продовольчі товари, зміни на які підлягають декларуванню, є неподання суб’єктом господарювання в повному обсязі документів, зазначених у пунктах 3 та 4 цього Порядку, або неналежне їх оформлення та необґрунтованість необхідності зміни оптово-відпускних цін.

При завищенні граничної торговельної надбавки (націнки) чи застосуванні оптово-відпускних цін без їх обов’язкового декларування в разі підвищення понад 1 відсоток протягом місяця, необґрунтовано отримана суб’єктом господарювання сума виручки обчислюється як

різниця між фактичною виручкою від реалізації продукції та її вартістю за цінами, сформованими відповідно до вимог законодавства.

Згідно зі статтею 14 Закону України «Про ціни та ціноутворення» вся необґрунтовано отримана сума виручки унаслідок порушення державної дисципліни цін підлягає вилученню в дохід відповідного бюджету, крім того, до позабюджетних фондів місцевих рад стягується штраф у двократному розмірі необґрунтовано отриманої суми виручки.

Статтею 1652 КУпАП передбачено адміністративну відповідальність за порушення порядку формування, встановлення та застосування цін і тарифів.

 

Заступник начальника І. Прилипко

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі