Теми статей
Обрати теми

Пошта редакції. Отримали квитанцію № 2? Можете спати спокійно — ваш обов’язок з подання декларації виконано!

Редакція ПБО
Відповідь на запитання

Отримали квитанцію № 2? Можете спати спокійно — ваш обов’язок з подання декларації виконано!

 

Декларацію з ПДВ було здано електронною поштою. Того ж дня було отримано квитанції № 1 і № 2 про успішне прийняття декларації та присвоєння їй реєстраційного номера. Через декілька місяців у неформальному режимі було отримано інформацію, що декларацію не прийнято. Інспектор порадив повторно надіслати декларацію та сплатити штраф у розмірі 170 грн. Як діяти?

(м. Чернівці)

 

Однозначно, дії податківців неправомірні (якщо не сказати жорсткіше), але про все по черзі. Почнемо з того, що для платника податків вирішальним є отримання квитанції № 2 (або квитанції про прийняття звіту в електронній формі). Це електронний документ, що підтверджує факт і час прийняття (неприйняття) звіту в електронній формі (

п. 2 Методрекомендацій № 827). Причому зауважте, на відміну від квитанції № 1, яка свідчить усього лише про передання звітності до органу ДПС, отримання ствердної квитанції № 2 вже говорить про те, що звітність первинно опрацьовано та включено до бази даних ДПС (п. 7.5 р. ІІІ Інструкції № 233). Якщо ж при складанні податкової декларації було допущено помилки, то платнику надсилається квитанція № 2 про неприйняття декларації. Оскільки у запитанні зазначено, що квитанція № 2 містила інформацію про прийняття декларації, то платника вже не може бути притягнуто до відповідальності за несвоєчасне подання звітності.

 

Віталій Смердов, економіст-аналітик

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі