Теми статей
Обрати теми

Про скасування наказу

Редакція ПБО
Наказ від 29.06.2011 р. № 782

Міністерства та відомства України

 

Про скасування наказу

Наказ від 29.06.2011 р. № 782

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 30 червня 2011 р. за № 792/19530

(витяг)

 

Відповідно до Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого Указом Президента України від 8 квітня 2011 року № 446,

НАКАЗУЮ:

1.

Скасувати наказ ДПА України від 31.03.2011 № 185 «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів ДПА України», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 7 червня 2011 року за № 686/19424.

<…>

Міністр Ф. Ярошенко



коментар редакції

Скасування нової форми звіту про РРО

Нещодавно ми повідомляли про набуття чинності з 01.07.2011 р. наказом ДПАУ «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів ДПА України» від 31.03.2011 р. № 185 (див. «Податки та бухгалтерський облік», 2011, № 51, с. 20). Ним фактично в новій редакції викладено Порядок реєстрації, опломбування та застосування РРО. Однак більша частина змін стосувалася періоду після 01.01.2012 р. Найбільш актуальним нововведенням є

оновлення форми № ЗВР-1. Її необхідно було використовувати для складання звіту про застосування РРО за червень, який суб'єкти господарювання повинні подати до 15 липня 2011 року.

Проте наказом, що коментується, який пройшов реєстрацію в Мін'юсті та набрав чинності 11.07.2011 р., Мінфін зазначений акт ДПАУ скасував (що само по собі дивно, оскільки зазначеним повноваженням наділено тільки Кабмін). У зв'язку з цим гостро постало питання про те,

за якою формою користувачам РРО подавати звіт за червень. У найбільш однозначній ситуації з точки зору законодавчого регулювання — ті суб'єкти господарювання, які подали звіт до 11 липня: до цієї дати слід було звітувати за формою, затвердженою наказом ДПАУ від 31.03.2011 р. № 185, хоча на практиці чимало податкових органів на місцях приймали звіти й за старою формою.

Після 11.07.2011 р., великою мірою, є формальні підстави говорити про

відсутність затвердженої форми звіту. Свого часу на підставі п. 2.33 розд. II Порядку подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної реєстрації, затвердженого наказом Мін'юсту від 12.04.2005 р. № 34/5, згідно з яким визнання нормативно-правового акта таким, що втратив чинність, не відновлює дію актів, які, у свою чергу, було визнано ним такими, що припинили дію, Мін'юст робив висновок, що і втрата чинності нормативним актом про внесення змін до іншого нормативного акта не відновлює дію попередньої редакції зміненого нормативного акта (див. листи від 29.12.2007 р. № 31-34000-10-27/29371, від 12.01.2008 р. № 24-48-710).

Відсутність затвердженої форми звіту свідчить і про відсутність обов'язку його подавати. Однак ми впевнені, що з таким висновком не погодяться податкові органи. Тому рекомендуємо все ж

відзвітувати. Скористатися при цьому краще старою формою звітності, що діяла до 01.07.2011 р. (у редакції наказу ДПАУ від 01.12.2000 р. № 614). Хоча знову ж таки — ситуація така, що користувач РРО, який подав звіт за будь-якою з форм, особливо враховуючи їх несуттєву відмінність одна від одної, повинен вважатися таким, що виконав свій обов'язок з подання звітності про застосування РРО .

 

Олена Уварова

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі