Яким чином перераховувати податки та внески, що нараховуються на суми матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду соцстраху
Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі — Фонд) у
листі від 04.03.2011 р. № 02-24-416 нагадав, що у заяві-розрахунку, на підставі якої здійснюється фінансування матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду, необхідно зазначати повну нараховану суму допомоги з урахуванням обов'язкових утримань (податок на доходи фізичних осіб, єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі — ЄСВ), аліменти, які утримуються із суми допомоги по тимчасовій непрацездатності).Після надходження від робочих органів
Фонду суми коштів, зазначених у такій заяві-розрахунку, на окремий рахунок страхувальник зобов'язаний здійснити виплату відповідного матеріального забезпечення та одночасно перерахувати з окремого рахунку податок на доходи фізичних осіб, ЄСВ та інші обов'язкові платежі, за утримання яких він несе відповідальність.При цьому Фонд зауважує: перерахування страхувальниками-роботодавцями ЄСВ та податку на доходи фізичних осіб, що підлягають утриманню з нарахованої допомоги, за рахунок власних коштів з подальшою компенсацією (погашенням цих витрат) Фондом, законодавством не передбачено.