Теми статей
Обрати теми

Думка фахівців офіційних органів. Покупець послуг стільникового зв'язку не відповідає за помилку оператора в розрахунку суми ПДВ

Редакція ПБО
Стаття

Покупець послуг стільникового зв’язку не відповідає за помилку оператора в розрахунку суми ПДВ

 

Оператор мобільного зв’язку видав податкову накладну, в якій виключив суму збору до Пенсійного фонду з бази обкладення ПДВ. Чи правильно він учинив? Чи може така податкова накладна бути визнана недійсною?

 

Відповідно

до п. 188.1 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI (далі — Податковий кодекс) база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної (контрактної) вартості, але не нижче звичайної ціни, з урахуванням загальнодержавних податків і зборів. При цьому до складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, які передаються платнику податків безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв’язку з компенсацією вартості товарів/послуг.

Таким чином, суми збору на обов’язкове пенсійне страхування з послуг зі стільникового мобільного зв’язку вважатимуться

сумою грошових коштів, що включається до складу договірної вартості. Про це йшлося в листі ДПАУ від 12.04.2011 р. № 10374/7/16-1517.

Якщо оператор стільникового мобільного зв’язку допустив помилку в розрахунку суми ПДВ, він мав виправити її самостійно, в іншому разі податкові зобов’язання йому донарахують при перевірці.

Водночас

споживачі послуг мобільного зв’язку в цьому випадку не допустили помилки, і до них не може бути пред’явлено жодних претензій, отже, отримана ними податкова накладна не може бути визнана недійсною.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі