Теми статей
Обрати теми

Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, що надаються ДСЗПД України

Редакція ПБО
Наказ від 11.04.2013 р. № 101

Міністерства та відомства України

 

Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, що надаються ДСЗПД України

Наказ від 11 квітня 2013 року № 101

(витяг)

 

Відповідно до вимог статті 8 Закону України від 06.09.2012 № 5203-VI «Про адміністративні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 № 44 «Про затвердження вимог до підготовки технологічної картки адміністративної послуги», з метою забезпечення виконання пункту 83.3 Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010 — 2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», затвердженого Указом Президента України від 12.03.2013 № 128, наказую:

1. Затвердити інформаційні та технологічні картки на адміністративні послуги, що надаються ДСЗПД України відповідно до вимог наказу ДСЗПД України від 30.12.2011 № 103 «Про затвердження переліку адміністративних послуг» (далі — Картки, додаються).

2. Картки розмістити на офіційному веб-сайті Служби у розділі «адміністративні послуги».

<…>

 

Голова Служби О. Мервінський

 

 

Затверджено наказом Державної служби України з питань захисту персональних даних від 11.04.2013 р. № 101

Інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг, що надаються ДСЗПД України

 

I. Інформаційна картка адміністративної послуги ДСЗПД

«Реєстрація баз персональних даних в Державному реєстрі баз персональних даних»

Суб’єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту)

Державна служба України з питань захисту персональних даних,
02660, м. Київ, вул. М. Раскової, 15
Пн. — чт.: 09-00 : 18-00, перерва 13-00 : 13-45
Пт.: 09-00 : 16-45
тел. гарячої лінії: (044) 541-01-22
тел. для консультацій: (044) 233-61-90
e-mail: info@zpd.gov.ua
електронна адреса веб-сайту: http://zpd.gov.ua

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а у разі потреби — інформація про умови чи підстави отримання адміністративної послуги

Заява про реєстрацію бази персональних даних (далі — БПД) за встановленою формою подається:
— у паперовій формі — заявник підписує кожну сторінку заяви та скріплює її печаткою (за наявності) та надсилає на адресу ДСЗПД
— в електронній формі відповідно до вимог законів України «Про електронний цифровий підпис» та «Про електронні документи та електронний документообіг» (створює та направляє через веб-сайт Державного реєстру БПД: https:/rbpd.informjust.ua)

Платність або безоплатність адміністративної послуги

Безоплатна

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 30 робочих днів

Результат надання адміністративної послуги

Отримання свідоцтва про державну реєстрацію БПД / повідомлення про відмову у реєстрації БПД

Можливі способи отримання відповіді (результату)

Свідоцтва про державну реєстрацію БПД:
— на руки заявнику або уповноваженому ним представнику за довіреністю та документом, що посвідчує особу
— поштою рекомендованим листом Повідомлення про відмову у реєстрації БПД:
— в електронній формі відповідно до вимог законів України «Про електронний цифровий підпис» та «Про електронні документи та електронний документообіг»
— поштою

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

— Закон України від 01.06.2010 № 2297-IV «Про захист персональних даних»
— Положення про ДСЗПД України, затверджене Указом Президента України від 06.04.2011 № 390
— Постанова Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 № 616 «Про затвердження — Положення про Державний реєстр баз персональних даних та порядок його ведення»
— Наказ Міністерства юстиції України від 08.07.2011 № 1824/5 «Про затвердження форм заяв про реєстрацію бази персональних даних та про внесення змін до відомостей Державного реєстру баз персональних даних і порядку їх подання»

 

II. Інформаційна картка адміністративної послуги ДСЗПД

«Внесення змін до відомостей,
що містяться в Державному реєстрі баз персональних даних,
про зареєстровану базу персональних даних»

Суб’єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту)

Державна служба України з питань захисту персональних даних,
02660, м. Київ, вул. М. Раскової, 15
Пн. — чт.: 09-00 : 18-00, перерва 13-00 : 13-45
Пт.: 09-00 : 16-45
тел. гарячої лінії: (044) 541-01-22
тел. для консультацій: (044) 233-61-90
e-mail: info@zpd.gov.ua
електронна адреса веб-сайту: http://zpd.gov.ua

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а у разі потреби — інформація про умови чи підстави отримання адміністративної послуги

Заява про внесення змін до відомостей, що містяться в Державному реєстрі баз персональних даних за встановленою формою подається:
— у паперовій формі (заявник підписує кожну сторінку заяви та скріплює її печаткою (за наявності))
— в електронній формі відповідно до вимог законів України «Про електронний цифровий підпис» та «Про електронні документи та електронний документообіг» (створює та направляє
через веб-сайт Державного реєстру БПД: https:/rbpd.informjust.ua)

Платність або безоплатність адміністративної послуги

Безоплатна

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 30 робочих днів

Результат надання адміністративної послуги

Отримання повідомлення про внесення змін до відомостей, що містяться в Державному реєстрі баз персональних даних / повідомлення про відмову у внесенні змін до відомостей, що містяться в Державному реєстрі баз персональних даних

Можливі способи отримання відповіді (результату)

Повідомлення про внесення змін:
— електронною поштою
— поштою
Повідомлення про відмову:
— в електронній формі відповідно до вимог законів України «Про електронний цифровий підпис» та «Про електронні документи та електронний документообіг»
— Поштою

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

— Закон України від 01.06.2010 № 2297-IV «Про захист персональних даних»
— Положення про ДСЗПД України, затверджене Указом Президента України від 06.04.2011 № 390
— Постанова Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 № 616 «Про затвердження Положення про Державний реєстр баз персональних даних та порядок його ведення»
— Наказ Міністерства юстиції України від 08.07.2011 № 1824/5 «Про затвердження форм заяв про реєстрацію бази персональних даних та про внесення змін до відомостей Державного реєстру баз персональних даних і порядку їх подання»

 

III. Технологічна картка адміністративної послуги ДСЗПД

«Реєстрація бази персональних даних в Державному реєстрі баз персональних даних»

№ з/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія
(В, У, П, З)

Термін виконання (днів)

1

2

3

4

5

1

Прийом, реєстрація заяви про реєстрацію бази персональних даних (далі — БПД)

Працівник Управління реєстрації баз персональних даних

В

Електронні — автоматично; Паперові — протягом 1 дня

2

Розгляд заяви про реєстрацію БПД, прийняття рішення про реєстрацію БПД / про відмову в реєстрації, про що вносить запис до Державного реєстру баз персональних даних

Працівник Управління реєстрації баз персональних даних

В

Протягом
30 робочих днів

3

Оформлення свідоцтва про державну реєстрацію БПД /
повідомлення про відмову у реєстрації БПД

Працівник Управління реєстрації баз персональних даних, Керівництво ДСЗПД / Працівник Управління реєстрації баз персональних даних

В

Протягом
30 робочих днів

4

Видача свідоцтва про державну реєстрацію БПД за позначкою, що містить заява про реєстрацію БПД:
— заявнику на руки
— надсилає поштою
Видача повідомлення про відмову у реєстрації БПД:
— надсилає поштою
— надсилає електронною поштою

Працівник Управління реєстрації баз персональних даних

В

Протягом
30 робочих днів

 

Загальна кількість днів надання послуги —

30

 

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) —

30

 

Умовні позначки: В — виконує, У — бере участь, П — погоджує, З — затверджує.

 

IV. Технологічна картка адміністративної послуги ДСЗПД

«Внесення змін до відомостей,
що містяться в Державному реєстрі баз персональних даних,
про зареєстровану базу персональних даних»

№ з/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія
(В, У, П, З)

Термін виконання (днів)

1

2

3

4

5

1

Прийом, реєстрація заяви про внесення змін до відомостей, що містяться в Державному реєстрі баз персональних даних (далі — Реєстр), про зареєстровану БПД

Працівник Управління реєстрації баз персональних даних

В

Електронні — автоматично; Паперові — протягом 1 робочого дня

2

Розгляд заяви про внесення змін до відомостей, що містяться в Реєстрі, прийняття рішення про внесення змін до відомостей, що містяться в Реєстрі / відмову у внесенні змін відомостей, що містяться в Реєстрі

Працівник Управління реєстрації баз персональних даних

В

Протягом 10 робочих днів

3

Оформлення повідомлення про внесення змін до відомостей, що містяться в Реєстрі / повідомлення про відмову у внесенні змін до відомостей, що містяться в Реєстрі

Працівник Управління реєстрації баз персональних даних

В

Протягом 10 робочих днів

4

Видача заявнику повідомлення про внесення змін до відомостей, що містяться в Реєстрі / відмову у внесенні змін до відомостей, що містяться в Реєстрі:
— надсилає поштою
— надсилає електронною поштою

Працівник Управління реєстрації баз персональних даних

В

Протягом 10 робочих днів

 

Загальна кількість днів надання послуги -—

10

 

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) —

10

 

Умовні позначки: В — виконує, У — бере участь, П — погоджує, З — затверджує.

 



коментар редакції

Адмінпослуги щодо баз персональних даних
обзавелися інформаційною та технологічною картками

Державна служба України з питань захисту персональних даних (ДСЗПД) на виконання ст. 8 Закону України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 р. № 5203-VI (див. «Податки та бухгалтерський облік», 2012, № 101, с. 5) затвердила інформаційні та технологічні картки послуг, що надаються, а саме:

— адмінпослуги з реєстрації баз персональних даних (БПД) у Держрєєстрі БПД;

— адмінпослуги з унесення змін до відомостей, що містяться у зазначеному Держреєстрі про зареєстровану БПД.

Нагадаємо: на сьогодні реєстрації підлягають усі БПД в електронному вигляді та/або у формі картотек, незалежно від обсягу та форми застосування персональних даних, виду діяльності власника персональних даних. Згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. № 2297-VI база персональних даних підлягає держреєстрації шляхом унесення відповідного запису до Держреєстру БПД.

Виняток становлять (з урахуванням останніх змін, детальніше див. «Податки та бухгалтерський облік», 2013, № 1, с. 7):

— БПД, ведення яких пов’язане із забезпеченням та реалізацією трудових відносин;

— БПД членів громадських, релігійних організацій, профспілок, політичних партій.

Тому ті суб’єкти господарювання, які ще не подали заяву про реєстрацію БПД, або ті, хто вже зареєстрував БПД, але зважаючи на зміни, що виникли у відомостях, необхідних для реєстрації, повинні внести до Держреєстру баз персональних даних відповідні поправки, тепер офіційно проінформовані про процедуру надання послуг реєстрації або внесення змін, строки їх виконання, а також про осіб, відповідальних за їх виконання.

 

Наталія Дзюба

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі