Теми статей
Обрати теми

Новини законодавства. Усім, хто використовує РРО! Затверджено новий порядок реєстрації та застосування РРО

Редакція ПБО
Новини від 28.08.2013 р. № 417

Усім, хто використовує РРО! Затверджено новий порядок реєстрації та застосування РРО

Міндоходів наказом від 28.08.2013 р. № 417 затвердив низку нормативних актів у сфері РРО. Серед них:

1) Порядок реєстрації та застосування ре­єстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги);

2) Порядок реєстрації та застосування ре­єстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти;

3) Порядок реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій;

4) Порядок опломбування реєстраторів роз­рахункових операцій.

Вони замінять відповідні документи, затверджені наказами ДПАУ від 01.12.2000 р. № 614 і від 12.02.2004 р. № 87. Але зауважте: Положення про форму та зміст розрахункових операцій, затверджене наказом ДПАУ від 01.12.2000 р. № 614, залишається чинним. А це означає, що форма та зміст касового чека не змінюється!

Зазначені вище документи враховують вимоги Закону про РРО в частині подання податківцям РРО-звітності в електронній формі. Але є й інші нововведення, у числі яких виділимо такі. Реєстрація РРО здійснюватиметься на підставі заяви встановленої форми № 1-РРО. Вона може подаватися не тільки в письмовій, а й в електронній формі (це дозволяється тим, хто уклав з податківцями договір про визнання електронних документів). При цьому податківці будуть зобов’язані розміщувати на своєму сайті (minrd.gov.ua) відомості про фіскальні номери РРО із зазначенням, зокрема, найменувань суб’єктів господарювання, а також фіскальних номерів РРО, реєстрацію яких скасовано. Про інші зміни ви зможете дізнатися в одному з найближчих номерів газети «Податки та бухгалтерський облік».

Цей наказ набуде чинності з дати його офіційного опублікування. На момент підготовки цього номера він ще не опублікований. За інформацією на сайті «Офіційного вісника України», це має статися 18.10.2013 р.

Після прочитання замітки у багатьох виникне запитання: чи доведеться з дати набуття чинності цим документом перереєструвати РРО (за новими правилами), зареєстровані до цієї дати? Підстав для такої перереєстрації немає. Тим паче, що це не зазначено ані в самому наказі, ані в переліку підстав для перереєстрації РРО. Отже, ці вимоги доведеться враховувати тільки в тому випадку, якщо ви реєструватимете РРО після набуття чинності наказом Міндоходів від 28.08.2013 р. № 417.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі