Як за допомогою РК виправити ПН-помилки?

Адамович Н., Клиженко Я., Костюк Д., Мірошниченко В., Нестеренко М., Павленко О., Савченко О., Солошенко Л., Ушакова Л., Хмелевська О., Хмелевський І.
Як виправити помилку (неправильно зазначили вартість товару) в зареєстрованій ПН, якщо минуло 15 календарних днів з моменту виписки?
помилки в ПН

З 1 січня 2015 року допущені в ПН помилки виправляють за допомогою РК (п. 192.1 ПКУ). Тому для виправлення ПН-помилок (у тому числі виявлених після 15 реєстраційних днів) до «помилкової» ПН потрібно виписати РК. У такому РК: (1) помилкові суми показують зі знаком «-» і одночасно (2) зазначають правильні суми зі знаком «+».

При цьому не забудьте про особливості реєстрації РК (п. 22 Порядку № 1129). Так,

(а) продавець реєструє:

— «збільшуючий» РК (за яким збільшується сума компенсації);

— «не змінюючий» РК (за яким не змінюється сума компенсації);

— РК до всіх ПН, що не видаються покупцям;

— РК до всіх «старих» долютневих ПН (виписаних до 01.02.2015 р., тобто до початку роботи тестового режиму спецрахунків);

(б) покупець реєструє «зменшуючий» РК (за яким сума компенсації зменшується).

А для себе візьміть на замітку: програмне забезпечення сьогодні дозволяє ще до реєстрації в ЄРПН направити ПН покупцю заздалегідь на узгодження. Використовуйте цю можливість. Це допоможе уникнути ПН-помилок або, принаймні, зменшить їх кількість.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі