(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Перейти до номеру
  • № 15
  • № 14
  • № 13
  • № 12
  • № 11
  • № 10
  • № 9
? За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить
У цьому номері :
 
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
16/23
Податки та бухгалтерський облік
Податки та бухгалтерський облік
Лютий , 2015/№ 16

Був Реєстр ПН — став Реєстр документів

Який Реєстр з ПДВ слід вести з 01.01.2015 р. і чи потрібно його електронну копію щомісячно подавати до податкової?

Реєстр ведемо, але до податкової не надсилаємо.

А тепер все по порядку. І почнемо з «давнього друга» — Реєстру виданих і отриманих податкових накладних (Реєстру ПН). Доля його така: після 01.01.2015 р. у Податковому кодексі України від 02.12.2010 р. № 2755-VI (далі — ПКУ) про нього жодного слова. Колишній п. 201.6 ПКУ, що зобов’язував платників ПДВ відображати вхідні та вихідні податкові накладні в Реєстрі ПН, з ПКУ вилучено.

Крім того, п. 201.15 ПКУ більше не вимагає від платників щомісячно подавати до податкової в електронному вигляді копії Реєстрів ПН.

Тобто старий Реєстр ПН з нового року вести і тим більше подавати щомісячно до податкової не потрібно.

Це, звичайно, добре. Але щоб спростити заповнення звітності з ПДВ, зручніше, звичайно, продовжити вести облік ПН у Реєстрі ПН. Щоправда, тільки (!) для ПН/«ввізних» МД і тільки для себе.

Обов’язковим з 01.01.2015 р. є спрощений реєстр — Реєстр документів (п. 201.111 ПКУ). У ньому повинні враховуватися документи, перелічені в пп. «а» — «в» п. 201.11 ПКУ:

— транспортні квитки, готельні рахунки, рахунки, що виставляються за послуги зв’язку та інші послуги, вартість яких визначається за показаннями приладів обліку;

— касові чеки, що містять суму отриманих товарів/послуг, загальну суму нарахованого податку;

— бухгалтерські довідки, складені згідно з п. 198.5 ПКУ.

Увага! Вести його потрібно з 01.01.2015 р. Але доки офіційної форми Реєстру документів немає, нічого не залишається, як підготувати його самостійно, підгледівши форму Реєстру ПН, затверджену наказом Мінфіну від 22.09.2014 р. № 958.

Його електронну копію до податкової щомісячно разом з декларацією з ПДВ подавати також не потрібно.

Так само ситуацію роз’яснюють і податківці (див. лист ДФСУ від 17.02.2015 р. № 5292/7/99-99-19-03-02-17). Проте вони допускають можливість ведення спільного Реєстру (в якому будуть і ПН/МД і документи — замінники ПН).

податкова накладна, реєстр додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Ваша оцінка врахована! Оцініть статтю :
  • Добре
  • Нормально
  • Погано
Поділитися:
Коментарі до статті